Opera youtube full screen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marre123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2012
Heb dit probleem al een tijdje en vind geen oplossing op google. Misschien weet iemand hier wel raad mee.

Als ik dus een een youtube filmpje wil kijken in full screen krijg ik nog steeds mijn taakbalk en nog een stuk van mijn browser te zien(bekijk foto)
Iemand die weet hoe je dit terug naar een helemaal full screen kan krijgen.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    92,1 KB · Weergaven: 71
De makkelijkste oplossing is op F11 drukken, daarmee wordt de hele browser (en daarmee dus ook de video) full screen gemaakt.

dat komt binnen een 1 of andere fout in de opera browser, de laatste update schijnt problemen te hebben met het " onthouden " van de flashplayer.

Wat nu gebeurd is dat opera overswitched naar HTML5 als je naar youtube gaat, die heeft de support nog niet op full screen, schijnbaar ( je krijgt dat hetzelfde als je screenshot ). Het probleem is, dat als je adobe flash installeerd, of her-installeerd, dat het dan goed gaat, maar zodra je je pc de volgende dag weer aan zet, heb je hetzelfde verhaal en kan je van voor af aan beginnen. Op opera forums staan soortgelijke vragen / klachten, maar echt nog een zinnig antwoord is er nog niet uit gekomen.. :(

wat je kan doen is downgraden naar de vorige versie: klik

Laatst bewerkt:
dat komt binnen een 1 of andere fout in de opera browser, de laatste update schijnt problemen te hebben met het " onthouden " van de flashplayer.

Wat nu gebeurd is dat opera overswitched naar HTML5 als je naar youtube gaat, die heeft de support nog niet op full screen, schijnbaar ( je krijgt dat hetzelfde als je screenshot ). Het probleem is, dat als je adobe flash installeerd, of her-installeerd, dat het dan goed gaat, maar zodra je je pc de volgende dag weer aan zet, heb je hetzelfde verhaal en kan je van voor af aan beginnen. Op opera forums staan soortgelijke vragen / klachten, maar echt nog een zinnig antwoord is er nog niet uit gekomen.. :(

wat je kan doen is downgraden naar de vorige versie: klik
Tnx voor de uitleg. Ik vermoed dat Opera wel eens met een update zal komen dat dit zal verhelpen aangezien dit toch vrij storend is en blijkbaar veel mensen last van hebben ;)
Voor de rest wel een top browser.

Ik hoop het ook. Ik heb even gekeken, en geprobeert met de vorige versie van opera, helaas geen verandering. En het meest idiote is, ook zowel firefox en internet explorer doen exact hetzelfde, die gaan beide automatisch op html5, alsof flash spontaan verdwenen is.. Denk dat ze een beetje de weg kwijt zijn ofzo :D

Ik hoop het ook. Ik heb even gekeken, en geprobeert met de vorige versie van opera, helaas geen verandering. En het meest idiote is, ook zowel firefox en internet explorer doen exact hetzelfde, die gaan beide automatisch op html5, alsof flash spontaan verdwenen is.. Denk dat ze een beetje de weg kwijt zijn ofzo :D
Lijkt me dat het dan geen fout in Opera is maar in Flash. Of, Google is bezig HTML5 de standaard optie te maken. Persoonlijk vind ik het trouwens wel handig dat HTML5 video's standaard alleen maar het volledige browserraam innemen, dat geeft toch wat mee flexibiliteit

na hetzelfde probleem met andere browsers te hebben, lijkt het mij idnerdaad meer een flash probleem dan een Opera probleem. Ik vraag me alleen af waarom de browsers de flash installatie niet onthouden. Ik moet elke dag flash opnieuw installeren voor websites die flash hebben ( advertenties e.d ). Ik vind HTML5 voor youtube alles behalve handig, eergister kreeg ik ermee te maken, het beeld haperde op " full screen " , bleek dat het toch iets van 85% van mijn CPU ( dual core 2.80 GHZ ) in beslag nam, terwijl het met flash misschien net amper 5% is. Dus het heeft een bijzondere irritatie factor. Dus ik blijf hopen op een fout van Adobe, en hoop niet dat google het standaard in gaat voeren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan