Operating System not found

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je mij een foto sturen hoe die conector van een laptop eruit ziet?
 
Als je hem openmaakt zie je dat vanzelf, daar waar de HDD verbinding maakt met de connector (soort stopcontact zeg maar) daar moet aan de achterkant ervan wss een kabel zitten die de stroom en de data v.d. schijf verzorgt, kunnen mss ook 2 kabels zijn.
Ik maak niet iedere dag laptops open en het kan bij ieder merk anders geregeld zijn.
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ik ben geen laptopreparateur, dan moet je echt even afwachten op iemand die er écht verstand van heeft. :eek:
Persoonlijk denk ik dat je hem beter ff weg kan brengen voordat de schade onherroepelijk wordt.
 
[Zie ook de foto van eerder] De kabels voor de harddisk zitten verwerkt in een blok dat 'uitsteekt' in de laptop (het is het zwarte brede ding zichtbaar in de ruimte/gootje tussen het metaal van de harddisk en rest van de (plastic) onderkant van de laptop op de foto).
Bij montage wordt de harde schijf tegen het blokje geschoven, zodat het blokje in de overeenkomstige uitsparing in de harde schijf komt te zitten. Hiermee zijn dan voeding en dataverkeer van de harde schijf geregeld.

Oorzaak van de problemen lijkt het stoten van de laptop te zijn, dus ook ik beveel je aan om de laptop even bij een pc-reparateur langs te brengen voor een check/analyse wat er nu mee aan de hand is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
De initiele melding is die van PXE. De mediacheck failure zegt dat er geen NETWERKkabel is aangesloten.

Voor de rest klopt het verhaal hierboven wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan