operation timed out

Status
Niet open voor verdere reacties.

ros0r

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
hey
ik heb al een paar weken het probleem dat ik niet meer op de abnamro site kan komen omdat ik dan de error: operation timed out when attempting to contact www.abnamro.nl
krijg. op andere computers doet de site het wel gewoon. ik heb firefox en explorer op mn computer en t werkt bij allebij niet. hopelijk kan iemand mij helpen. :)

Hallo,

Die andere computers, staan die op dezelfde verbinding?
Ik ken het probleem namelijk. Ik heb hetzelfde ooit eens gehad met de site van vacansoleil en de postbank.
Bij mij lag het niet aan de PC maar aan mijn provider Wanadoo. Deze heeft het uiteindelijk ook opgelost.

Ik krijg wel een timeout als ik ping.
Hoop dat een deskundige je probleem ook leest.

Laatst bewerkt:
Raymond Bos zei:
Hallo,

(..)
Bij mij lag het niet aan de PC maar aan mijn provider Wanadoo. Deze heeft het uiteindelijk ook opgelost.

Nou dat is misschien al iets! want ik heb namelijk ook Wanadoo. Misschien dat dat er dan iets mee te maken heeft. Ik zal t es uitzoeken.

Bel ze eens of gebruik dat nieuwe programma van hun eens "SNELHELP'
Dan kost het je niks.

Laatst bewerkt:
nou... bij wanadoo werd ik doorverwezen naar microsoft... waar ik allerlei codes van de computer moest weten.. nog steeds geen oplossing dus

nou... bij wanadoo werd ik doorverwezen naar microsoft... waar ik allerlei codes van de computer moest weten.. nog steeds geen oplossing dus. en ook www.gotya.nl doet t nu niet.

Kan je wel op andere https site komen, bijvoorbeeld inloggen op je gmail en/of hotmail account?

p.s.: ros0r: gotya doet het bij mij ook niet: m'n hele browser wordt overhoop gegooid! ;)

ja hotmail doet t wel gewoon...ik heb nu ook mn firewalls heel laag gezet ofzo.. uit zelfs.. helpt niet en t is raar als t aan mn computer ligt want mn zusje kan ook dezelfde sites niet openen op haar computer... zelfde provider dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan