Operator '&' is not defined for types 'String' and 'C1.Win.C1Ribbon.RibbonButton'

Status
Niet open voor verdere reacties.

drla2004

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik krijg deze vreemde fout:

Operator '&' is not defined for types 'String' and 'C1.Win.C1Ribbon.RibbonButton'

Ik heb de code namelijk precies op dezelfde manier al eerder gebruikt en daarbij werkt het wel.

De code waar deze fout over gaat is de volgende:
Code:
Private Sub Playlist_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Playlist.SelectedIndexChanged
        AxWindowsMediaPlayer1.URL = Application.StartupPath + "\Audio\" & Playlist.SelectedItem & ".mp3"
    End Sub

Enig idee waarom dit nu niet werkt.

Ik zie daar niks verkeerds aan. Weet je zeker dat de fout in die sub plaatsvind?

En wat is een RibbonButton?

Oh zo'n rotdng.

Anyway, weet niet of het kan, maar heb je soms een windows media player control IN zo'n ribbon geval gezet ofzo?
Heb je uberhaubt wel een mwp control op je form staan?

Oh zo'n rotdng.

Anyway, weet niet of het kan, maar heb je soms een windows media player control IN zo'n ribbon geval gezet ofzo?
Heb je uberhaubt wel een mwp control op je form staan?

Yep, Ik heb een mwp control op de form staan.

En nee, deze control staat niet op een ribbon.

Wat ik wel te melden heb is dat de combobox (waar de code onder valt), geplaatst is in een ribbongroup, in de andere form was de combobox geplaatst in een standaard toolbar.

Ik weet niet of dit iets veranderd.

Mogelijk heet die combobox dan anders als het onderdeel is van een ribbon. RibbonComboBox ofzo. Check effe wat het precies is, misschien dat:

Private Sub Playlist_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Playlist.SelectedIndexChanged

niet ondersteund word door die ingebouwde combobox.

Mogelijk heet die combobox dan anders als het onderdeel is van een ribbon. RibbonComboBox ofzo. Check effe wat het precies is, misschien dat:

niet ondersteund word door die ingebouwde combobox.

Heet inderdaad ribboncombobox.

De selectedIndexChanged is een event van de ribboncombobox.

Dan zou ik het niet weten.

Terwijl ik toch denk dat de oplossing niet ver te zoeken is, aangezien je al aangaf dat het eerder wel werkte.

Misschien moet je nog ergens .ToString bijzetten.

Dan zou ik het niet weten.

Terwijl ik toch denk dat de oplossing niet ver te zoeken is, aangezien je al aangaf dat het eerder wel werkte.

Misschien moet je nog ergens .ToString bijzetten.

Het probleem is voor zover ik kan zien opgelost, het probleem was de "selecteditem" van de playlist in de code, ik heb deze veranderd naar value en nu werkt het.

Bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan