operator logo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quo

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Goeden avond,

Ik zit met een klein probleempje, ik heb 'n nokia 6610i mobieltje en heb daar vanmiddag een foto op het bureaublad geplaatst. Nu stoort het mij ontzettend dat midden in die foto het logo staat van T-Mobile. Kun je dit logo uitzetten of is daar een progje voor om dit logo te wissen of iets dergelijks?
Bij voorbaat dank

Hoi,

Als het goed is kun je dat in de telefoon menu wijzigen, ook ergens onder de achtergronden menu of onder instellingen precies waar weet ik zo effe niet..

Groetjes, Dj Viper

Als het goed is moet je dat kunnen wijzigen in het menu Instellingen>Weergaven Instellingen>Operatorlogo, en dan op uit zetten.

Hier ben ik geweest en het operator logo staat UIT en is grijs zodat ik hier niets kan wijzigen.
Ik bedoel eigenlijk dat ik als de tel niet in gebruik is ik de foto zie maar midden in de foto staat: T-Mobile NL.
Dit had ik graag weggehad want dit stoort enorm in die foto.

Je kan zelf, middels de software die bij de phone is bijgeleverd, zelf een operatorlogo aanmaken en naar je mobiel sms-en.

Om een leeg operatorlogo te hebben open je een nieuwe graphic, klik linksboven op operatorlogo ( je hebt daar ook groepslogo en nog iets) en daar vul je verder niks in dat veld, en zenden maar.
Ik heb het zelfde gedaan,

Succes, heb je vragen of lukt het niet laat ff je nummer 8er en ik sms 'm naar je.
Dit alleen in uiterste nood.

Alleen voor T-Mobile:

Even naar www.t-mobile.nl en daar je aanmelden voor my T-Mobile en t-zones.

Ingelogd en wel bovenin het menu kiezen voor t-zones > messaging

Links in het menu klikken op Picture message > Picture editor

Ze sturen het lege logo naar je mobiel, en opslaan maar!!

:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan