Opgaveformulier voor evenement

Status
Niet open voor verdere reacties.

103720

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
60
Hallo,

Sinds kort "beheer" ik de website van onze Stichting. Een Stichting welke zich inzet voor jeugdactiviteiten in ons dorp.

Nu willen we graag dat kinderen zich via onze site voor een evenement kunnen opgeven. Ik heb daarvoor wel een formulier gemaakt, maar dat werkt niet ideaal omdat je dan handmatig die gegevens weer over moet typen in een Excel-sheet waar alle deelnemers in komen staan.

Nu vroeg ik me af of dit niet makkelijker kan. Wat we dus willen is dat iemand zich via onze site kan opgeven (met gegevens als: Naam, Adres, Leeftijd, etc.) en dat die gegeven dan op de een of andere manier heel makkelijk in een totaaloverzicht verwerkt kunnen worden.

Is er iemand die me hierbij zou kunnen helpen? Alvast bedankt voor de moeite.
 
Formulier

Zelf maak ik die formulieren met Adobe LifeCycle Designer pro. Je krijgt het dan als pdf op je scherm dat vult de persoon in. Je krijgt het keurig terug in Exel of MySql.
Moeten de invoer velden natuurlijk wel met de uitvoer velden kloppen.
In Open Office 2.3 is dit ook standaard ingebouwd.
Als je niet te veel eisen stelt wil ik wel een formulier voor je maken in pdf.
 
Dag Broeder2dekker,

Nou die programma's die je hier noemt zeggen me (nog) niks, maar je aanbod is fantastisch en daar zou ik graag gebruik van maken. De invoer is redelijk simpel want het gaat meestal alleen maar om de opgave van kinderen voor een deelname aan een activiteit. Als je wil kan ik je de site wel doorgeven van onze Stichting zodat je een idee hebt wat we allemaal doen.

Alvast bedankt.
 
Ok

Helaas vlieg ik morgen naar nice en ben niet eerder terug dan zondag. geef mij de naw''tjes op eenvoudige manier je kan me dit meelen. zie de telefoongids apeldoorn,
dennis leemhuis. er is er maar een. ook in nice kan ik het bekijken.

doen we, broeder2dekker :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan