Opgelicht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dummy

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Hallo ik zit met een groot probleem maar ik hoop dat julllie me aub. kunnen helpen?
Ik heb via 2dehands.nl een gsm gekocht.
Ik heb van die kerel die het verkocht het email adres en ibean nummer en banknummer.
Maar nu weken later heb ik nog altijd niets aangekregen en neemt hij geen contact meer op.
Wat moet ik nu doen?
Kan iemand misschien zijn ip adres te weten komen? :(
Dit is zen email adres mark007psv@yahoo.com
Als je dit in google intypt zie je dat hij nog verschillende dingen aanbied misschien kan je die mensen ook beschermen. Het gaat toch over een hoop geld.
Alvast bedankt. :(

Jeetje :(

Op deze site kun je erachter komen wat je er aan kan doen , andere gebruikers delen hier ook hun ervaringen over oplichting op internet.

Als ik zo rondkijk komt het helaas heel veel voor :(

De webmaster van de website benaderen. Aangifte doen bij de politie. Ik vrees dat je je geld kwijt bent.

Ik zou hem eens bellen
06-doemaarniet

[modbreak]Lijkt me niet netjes zijn 06 hier openbaar te maken[/modbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me niet netjes zijn 06 hier openbaar te maken
Hier zet ik persoonlijk een heel groot uitroepteken bij.

Lijkt mij nu juist heel zinvol,dit soort mensen moet je niet in de watten gaan leggen,door ze te gaan beschermen.
Maar ja jij bent de mod:D

Laatst bewerkt:
hallo dummy
ik heb ook hetzelfde probleem met deze mark hendrikx uit zwolle ik had een samsung e710 gekocht voor de prijs van 240€ en heb ook niets ontvangen, ik vraag me echt af of we daar niets aan kunnen doen
zijn mobielnummer heb ik echter wel gevonden en dat zou zijn 06 maar daar krijg ik ook geen antwoord http://www.startmarkt.nl/adv_show/showdetail.asp?Adv_ID=64285&Source=entrance
je moet deze link eens proberen daar staat nog oplichterij op van hem
groetjes guy

[modbreak]en weer het nummer verwijderd. Het klinkt raar maar zelfs zulke personen hebben rechten. Wij op helpmij zijn niet de aangewezen personen om te oordelen over zijn handelen[/modbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door klepzeikers

Hier zet ik persoonlijk een heel groot uitroepteken bij.

Lijkt mij nu juist heel zinvol,dit soort mensen moet je niet in de watten gaan leggen,door ze te gaan beschermen.
Maar ja jij bent de mod:D

Als je zo iemand wilt pakken moet je hem aangeven bij de politie.

yep, maar dan nog de vraag of ze er wat aan doen en of je 't kunt bewijzen.

maar goed privé gegevens vermelden lijkt me toch niet echt gepast.

hoi
dit is al de tweede keer dat ze zijn nummer verwijderen
het is net of ze hem beschermen maar troost je want ik heb al verschillende keren naar dat nummer gebeld maar hij is nooit bereikbaar typisch hé
en dat van dat het niet netjes is van privegegevens vrij te geven als ik kon gaf ik nog veel meer vrij van die bandiet,ik zou eens willen zien als zou jouw PRIVE centjes zouden stelen hoe je zou reageren
zo vlug zijn ze nu ook weer verdient
guy

-----------------------------------------------------
ik zou eens willen zien als zou jouw PRIVE centjes zouden stelen hoe je zou reageren
---------------------------------------------------------------

Wij zijn hier ook wel 's opgelicht, maar dat was voor een bedrag van 500,- euro of iets dergelijks.

En dat hebben we aangegeven bij de politie, alleen tot nu toe verder niks van gehoort.

Als het nummer nog een keer verschijnt wordt die gewoon weer weggehaald. Wie zijn wij om te beoordelen of die gast goed of fout is.

Wij zijn een forum waar je kunt waarschuwen voor zulke personen maar verder hoef je daar verder geen gegevens bij neer te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan