Allen
Zou iemand willen/kunnen helpen met file in bijlage?
Boven zijn de geïmporteerde gegevens, onder zou het eindresultaat moeten worden.
Lay-out is steeds dezelfde, enkel de rijen zijn steeds variabel.
Daarom dat mijn opgenomen macro niet goed werkt.
Wat gebeurt er?
• Kolom F tot J (variabele rijen) knippen en plakken naar kolom E
• Als er twee dezelfde getallen in kolom I zijn, één van deze twee rijen verwijderen
• Alle rijen waarvan datum kleiner als vandaag (vandaag is variabel) is verwijderen
• Bij de regels die overblijven waar R INSPECTIE of P INSPECTIE staat alles na het woord INSPECTIE verwijderen (namen)
• De datum in kolom E vergelijken, zijn deze verschillend dan 2 lege rijen invoegen (alsook 2 lege rijen onder hoofding)
• De datum uit kolom E kopiëren naar kolom A (met lange datumnotitie en in het vet/rood)
• Alle fouten negeren
• Alle velden centreren en midden uitlijnen
Het is veel gevraagd maar kan iemand mij op weg zetten aub?
Bedankt!
Bekijk bijlage voorbeeld file.xlsm
Zou iemand willen/kunnen helpen met file in bijlage?
Boven zijn de geïmporteerde gegevens, onder zou het eindresultaat moeten worden.
Lay-out is steeds dezelfde, enkel de rijen zijn steeds variabel.
Daarom dat mijn opgenomen macro niet goed werkt.
Wat gebeurt er?
• Kolom F tot J (variabele rijen) knippen en plakken naar kolom E
• Als er twee dezelfde getallen in kolom I zijn, één van deze twee rijen verwijderen
• Alle rijen waarvan datum kleiner als vandaag (vandaag is variabel) is verwijderen
• Bij de regels die overblijven waar R INSPECTIE of P INSPECTIE staat alles na het woord INSPECTIE verwijderen (namen)
• De datum in kolom E vergelijken, zijn deze verschillend dan 2 lege rijen invoegen (alsook 2 lege rijen onder hoofding)
• De datum uit kolom E kopiëren naar kolom A (met lange datumnotitie en in het vet/rood)
• Alle fouten negeren
• Alle velden centreren en midden uitlijnen
Het is veel gevraagd maar kan iemand mij op weg zetten aub?
Bedankt!
Bekijk bijlage voorbeeld file.xlsm