• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgeslagen Excel bestand geopend en ....leeg!

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Belangrijk document, wil het openen maar krijg een leeg vel geen rasters of iets enkel lichtblauw vlak.
Als ik de pagina open heb ik een blauw vlak en daarboven in de formulebalk D6 dan de formule Fx (afdrukbereik) en vervolgens een balk met 0 erin. Als ik andere bestanden open, heb ik ze nu ook niet zoals normaalgesproken, ze openen in de compabiliteitsmodus. Boven formulebalk en dan in het blauwe vlak het raster met getallen dat ik met de muis uit de linkerbovenhoek uit kan vouwen naar beneden. Formulebak is los en correspondeert niet met hetgeen eronder uitgeklapt wordt.Iemand tips of een manier om dit te herstellen?
Pagina indeling normaal aanklikken werkt niet.
Ik heb zojuist de backup geopend, maar hier hetzelfde, als ik dit bestand open krijg ik een balk met D87 in dit geval dan formule afdrukbereik en dan 0. En de andere excelbestanden openen wel gewoon met een heel raster en formules/getallen.
Wellicht verkeerd afgesloten (te snel een keer) het is een document wat ik dagelijks gebruik, aanvul en bewerk.
Heel graag tips!

Laatst bewerkt:
Kun je het document posten? Of is het vertrouwelijk?

Omschrijf je probleem eens wat duidelijker en plaats hier een bestand

Ron

Welke code staat in de gebeurteniscode Workbook_open of worksheet_activate ?

Misschien een plan om Excel in Veilige modus te starten (dus Excel openen met de ctrl-toets erbij vastgehouden en dan Ja geven op de vraag of het in Veilige modus gestart moet worden).
Kijk of je dan het document wél goed kunt openen. Indien ja, document afsluiten zonder op te slaan, Excel afsluiten, en Excel weer 'normaal' openen en kijken of het document dan ook goed te openen is.

Tijs.

Snb hoe kan ik de gebeurteniscode zien?

Worksheet staat daar en allerlei andere meldingen.

Gelukkig is het opgelost door systeemherstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan