Opgeslagen projecten in Myphotobook.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hallo,

Ik heb even een vraagje betreft myphotobook.
Dit is een gratis programmatje om van al je foto's bijvoorbeeld een album te maken om ze vervolgens te kunnen uitprinten.

Nu is mijn vraag: Waar op de pc worden de projecten opgeslagen? Dit wil ik graag weten want dan kan ik backups maken zodat als de pc een keer crashed of ik wil hem opnieuw installeren dat ik niet al mijn projecten kwijt ben.

Dus al me al, wat is de bestandslocatie van de opgeslagen projecten van het programma myphotobook.nl die gratis is te downloaden van www.myphotobook.nl

Greetz

gevonden!

Hallo Scratch,

heb je het al gevonden?
Ik namelijk (eindelijk) wel. Het is mij inderdaad overkomen dat ik mijn pc opnieuw ging installeren en dat vrouwlief nog niet klaar was met haar fotoboek. Deze was ik dus vergeten te back-uppen. Het mooie van Windows 7 is dat de oude installatie in een windows.old map geplaatst wordt, waarbij ook 'mijn documenten' zit.

Na heel veel speurwerk ben ik er achter waar het opgeslagen is (onder windows 7 tenminste - voor XP weet ik het niet):

c:/gebruikers/(jouwgebruikersnaam)/appdata/Roaming/nl.myphotobook.creator.00..../Local Store/ Projects/

in deze map kunnen meerdere mappen voorkomen met nummers (bij mij twee mappen met '4' en '6').
In map 6 stond bij mij het project van mijn vrouw. Ik heb toen de hele map local store gekopieerd als backup (uit de .old map) en in de huidige map nl.myphotobook.creator.etc.. geplaatst.....

en het werkte!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, ook al reageer ik wel een maand later..

Groeten,

Marijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan