opladen laptop, compleet onduidelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Beste medemens,

ik heb een nieuwe laptop gekregen niet zon snelle maar hij werkt
enkelt ik heb wat problemen met de batterij,

ik vraag me nu dus af hoe ik kan zien of hij aan het opladen is :S dit is mij COMPLEET onduidelijk

ik heb een toshiba A300CDA
hierop bevinden zich 5 lampjes
lampje nr
1 = Gaat braden als de voeding wordt aangesloten
2 = Gaat branden als de laptop aan staat
Gaat knipperen als hij in standby staat
3 = Batterij lampje ( hier wil ik graag info over)
4 = HDD led
5 = FDD/CDD led

ok mijn probleem is dit als ik mijn laptop aanzet gaan alle 4 de lampjes (behalve batterijled) GEEL branden
mijn batt led word oranje ene keer knippert hij andere keer brand hij gewoon weer andere keer doet hij niks ik vraag me dus af WANNEER is hij aan het laden wat HOORT er dan te gebeuren moet hij dan geel branden net als de rest>?? ik snap er niks meer van als ik dit weet weet ik of ik een andere accu moet hebben maar eerst wil ik zekerheid,

Graag alleen posten als je het WEET niet gokken aub want dan kom ik er nog niet uit,

Vriendelijke groet Charrel

Je moet de adapter aan de laptop laten. Laptop laat je gewoon uit, maar nu wordt als het goed is de batterij/accu weer opgeladen. Hoe lang dit duurt, verschilt.

Zo is het bij mijn laptop in ieder geval wel. Als mijn batterij-lampjes van groen naar oranje/rood springen, is het tijd om de batterij op te laden. Dan doe ik het dus op de manier zoals ik hierboven heb vermeld. Overigens werk ik vaker met de laptop met de adapter erin. ;)

maar hoe kan ik nou zien of hij aan het laden is dan? ik weet wel HOE ik moet laden maar hoe ZIE ik of hij laad?? dat moet ik echt weten dat ik het snoer erin moet doen is mij ook wel duidelijk maar wat zie ik dan als ik dat snoer erin doe en hij gaat laden oranje lampje dat kinippert (soms blijft branden ) is dit GOED of SLECHT ik heb mijn batterij nog nooi zien werken dus ik wil zekerheid wanneer hij laad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan