iignoredit
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2002
Beste medemens,
ik heb een nieuwe laptop gekregen niet zon snelle maar hij werkt
enkelt ik heb wat problemen met de batterij,
ik vraag me nu dus af hoe ik kan zien of hij aan het opladen is :S dit is mij COMPLEET onduidelijk
ik heb een toshiba A300CDA
hierop bevinden zich 5 lampjes
lampje nr
1 = Gaat braden als de voeding wordt aangesloten
2 = Gaat branden als de laptop aan staat
Gaat knipperen als hij in standby staat
3 = Batterij lampje ( hier wil ik graag info over)
4 = HDD led
5 = FDD/CDD led
ok mijn probleem is dit als ik mijn laptop aanzet gaan alle 4 de lampjes (behalve batterijled) GEEL branden
mijn batt led word oranje ene keer knippert hij andere keer brand hij gewoon weer andere keer doet hij niks ik vraag me dus af WANNEER is hij aan het laden wat HOORT er dan te gebeuren moet hij dan geel branden net als de rest>?? ik snap er niks meer van als ik dit weet weet ik of ik een andere accu moet hebben maar eerst wil ik zekerheid,
Graag alleen posten als je het WEET niet gokken aub want dan kom ik er nog niet uit,
Vriendelijke groet Charrel
ik heb een nieuwe laptop gekregen niet zon snelle maar hij werkt
enkelt ik heb wat problemen met de batterij,
ik vraag me nu dus af hoe ik kan zien of hij aan het opladen is :S dit is mij COMPLEET onduidelijk
ik heb een toshiba A300CDA
hierop bevinden zich 5 lampjes
lampje nr
1 = Gaat braden als de voeding wordt aangesloten
2 = Gaat branden als de laptop aan staat
Gaat knipperen als hij in standby staat
3 = Batterij lampje ( hier wil ik graag info over)
4 = HDD led
5 = FDD/CDD led
ok mijn probleem is dit als ik mijn laptop aanzet gaan alle 4 de lampjes (behalve batterijled) GEEL branden
mijn batt led word oranje ene keer knippert hij andere keer brand hij gewoon weer andere keer doet hij niks ik vraag me dus af WANNEER is hij aan het laden wat HOORT er dan te gebeuren moet hij dan geel branden net als de rest>?? ik snap er niks meer van als ik dit weet weet ik of ik een andere accu moet hebben maar eerst wil ik zekerheid,
Graag alleen posten als je het WEET niet gokken aub want dan kom ik er nog niet uit,
Vriendelijke groet Charrel