Opleiding vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
misschien weet er iemand een boek of iets dergelijks

12000 euro vind ik belachelijk
http://loi.nl/cursussen/informatica...professional_database_administrator/index.htm

op dit forum kreeg ik wel vaker advies

misschien heeft iemand hier deze opleiding gevolgt en kan vertellen wat die er van vond

ik ben bijvoorbeel teleurggesteld in de opleiding php
dat kost een vermogen en dat zelfde boek kon je voor een paar 100 euro minder kopen in de winkel

Weet iemand of er een boek is waar je PDA (professional database beheerder) genoeg informatie uit kan halen

Die opleiding kost 12*99 = 1188 Euro excl. examengeld.
Lijkt me een zeer redelijke prijs.

Niet kwaad bedoeld maar gezien de vragen die je stelt in het forum denk ik niet dat deze opleiding iets voor je is.
Programmeren ook niet.
Je lijkt me namelijk niet van nature die inzichten te hebben die je hiervoor nodig hebt.
Dan kun je honderden boeken lezen en opleidingen volgen maar zit het er gewoon niet in.

Tardis

Beste

HTML is me goed gelukt
php wat minder
dat ging enkel om scripts aan te passen

Maar goed dank voor uw advies

Ik denk dat je inderdaad moet stoppen met betalen ervoor.
Ga gewoon op internet zoeken naar tutorials. Kijk dan of je een project kan verzinnen wat je helemaal zelf kan maken. (mbv internet, maar zonder onze hulp)

Stel dat je dan een keertje een stukje code hebt dat niet werkt kunnen we je helpen om de foutjes er uit te halen.

Je kan alle talen voor het maken van websites gewoon zelf (en dus gratis) leren.

Laatst bewerkt:
Beste Hr klimmer

u heeft gelijk \

simpel html gaat wel maar met die quiz game heb ik toch wel wat meet hulp nodig
ook met php openen in div

ik heb het eens geleert maar die code ben ik kwijt

Nou hartelijk dank voor jullie adviezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan