Oplevering Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartbh

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Op Wanadoo.nl staat dat de ADSL-aansluiting rond de datum 18-06-2004 technisch zal worden opgeleverd.
Heeft iemand enig idee/ervaring wannneer ik het modem en dergelijke zal ontvangen?
Wordt dat ook op die 18e juni? Dus nu vrijdag?
Of zal dat dan na het weekend worden?
Dus iets van dinsdag? (maandag is er geen post duz)

Ik hoop dat iemand enig idee heeft, want ik kan niet
meer wachten. Zo lang met zo'n [piep] inbelverbinding geinternet. :(

Technisch zal worden opgeleverd lijkt me dat ze de bekabeling rond hebben en dat je je modem ook direct krijgt.

Anders bel je Wanadoo toch even?

Tot zover ik mij kan herrineren krijg je van Wanadoo altijd een brief waarin staat wanneer alles word afgeleverd. Was bij mij zo en bij mij pa ook.

In de brief van wanadoo (die ik gister heb gekregen) staat dat het 3 tot 5 weken gaat duren. Het zelfde staat bij de brief van KPN (vandaag gekregen) Maar op internet staat dat het dus 18-6 klaar is. Dus dan zou ik het al gauw moeten krijgen lijkt mij. Ik heb het afgelopen vrijdag (11-6) besteld.

De enige die je het exacte antwoord kan geven is wanadoo

Het lijkt mij duidelijk. Als er in twee brieven 3-5 weken staat zal ik daar maar vanuit gaan. Je hebt waarschijnlijk een postcodecheck gedaan op internet?

Ik ga er van uit dat het niet 2 - 3 weken duurt.
Bij ons (Daarle) is net ADSL beschikbaar. Bij iedereen die besteld heeft kreeg een brief van z'n ISP en van KPN dat het ongeveer 20 werkdagen zou duren en de meesten zaten een paar dagen na die brief al op ADSL

Een kameraad van mij heeft het zelfs nog sterker, hij kreeg gister een pakketje met modem, dus direct alles geinstalleerd en het werkte! :D. Kijk hij later de rest van z'n post nog ff door, bleek dat er een brief van HCCnet tussen zat dat hij binnen een paar weken z'n modempakket zou krijgen :p

Je geeft het antwoord dus eigenlijk zelf al. Het is bij iedereen verschillend hoe lang het duurt.

Gewoon geduld hebben;)

Geplaatst door bartbh
Ik ga er van uit dat het niet 2 - 3 weken duurt.
Bij ons (Daarle) is net ADSL beschikbaar. Bij iedereen die besteld heeft kreeg een brief van z'n ISP en van KPN dat het ongeveer 20 werkdagen zou duren en de meesten zaten een paar dagen na die brief al op ADSL

Een kameraad van mij heeft het zelfs nog sterker, hij kreeg gister een pakketje met modem, dus direct alles geinstalleerd en het werkte! :D. Kijk hij later de rest van z'n post nog ff door, bleek dat er een brief van HCCnet tussen zat dat hij binnen een paar weken z'n modempakket zou krijgen :p

En nu wil je van ons exact weten wanneer je je spulletjes krijgt??!!
Zoals Mario al zei, bel even naar Wanadoo dan weet je alles meteen.
Succes.

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De modem zult u 2 weken na aansluiting ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Helpdesk

Ik zal zien wanneer ik het modem krijg.
Als het net zoals bij de anderen in Daarle gaat krijg ik
het (waarschijnlijk/hoop ik) volgende week.

I'll see!:thumb:

Nou, gefeliciteerd zal ik dan maar zeggen vanaf mijn kabelverbinding:thumb: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan