oplossing voor msn op 2 locaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneetje80

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
21
goede dag,

Laat ik beginnen om te zeggen dat ik reeds weet waarom ik op 2 locaties ben aangemeld als ik hotmail open. ( in het begin snapte ik er niets van, maar dit heeft dus te maken met nieuwe messanger)

Maargoed ik zie een hoop vragen hierover en ook antwoorden, maar het antwoord hoe ik het moet voorkomen dat mis ik.

Is er een mogelijkheid binnen hotmail om te zorgen dat als je hotmail opent ( al wel via msn al wel via hotmail zelf) dat die web messenger niet aanmeld. Ik vind het echt HOOGST irritant haha. Zeker als je veel online ben en je bent aan het praten en opeens lijkt er wat fout te gaan.

gr rene
 
Ik denk niet, dat het met je nieuwste messenger te maken heeft.

Er kunnen twee dingen zijn.
1. Er breekt gewoon iemand in op je account. Of, misschien staat er een computer op automatisch msn aanmelden bij het opstarten van de pc, zodat iemand anders op jouw msn zit.
2. Er is een nieuwe functie beschikbaar op hotmail. Als je je aanmeldt op hotmail, kun je ook online chatten. (Dus, waar je je e-mail opent op hotmail.com) Dat zou dus twee locaties betekenen. Ik weet niet waar je het op hotmail kunt uitzetten, maar weet wel dat die functie er is.

Ik verwacht persoonlijk dat het dan optie 2. is. Misschien kan iemand anders je vertellen hoe het opgelost wordt. Nu weet je wel wat de oorzaak is.

Succes, :thumb:
 
Ik denk niet, dat het met je nieuwste messenger te maken heeft.

Er kunnen twee dingen zijn.
1. Er breekt gewoon iemand in op je account. Of, misschien staat er een computer op automatisch msn aanmelden bij het opstarten van de pc, zodat iemand anders op jouw msn zit.
2. Er is een nieuwe functie beschikbaar op hotmail. Als je je aanmeldt op hotmail, kun je ook online chatten. (Dus, waar je je e-mail opent op hotmail.com) Dat zou dus twee locaties betekenen. Ik weet niet waar je het op hotmail kunt uitzetten, maar weet wel dat die functie er is.

Ik verwacht persoonlijk dat het dan optie 2. is. Misschien kan iemand anders je vertellen hoe het opgelost wordt. Nu weet je wel wat de oorzaak is.

Succes, :thumb:

Dankje wel voor je antwoord

het is geen hack dat weet ik zeker.

Misschien dat mijn uitleg ook niet helemaal goed was sorry hiervoor.

Ik zit zegmaar op msn.. op het moment dat ik vanuit mijn msn naar postvak in ga ( via icoontje rechtsboven) dan zie ik gelijk dat ik op 2 locaties ben aangemeld dus EN msn en web messenger in hotmail.

Dit is redelijk vervelend vind ik, want als ik op msn wil dan wil ik niet op 2 of zelfs meer locaties aangemeld zijn, maar alleen op msn. En als ik naar hotmail ga dan wil ik dat web messenger gewoon niet aanspringt.. :eek:
 
Dat is precies wat ik ook bedoel.

Hotmail heeft nu een ingebouwde functie dat je ook online kunt chatten.
Dat wil je uitzetten.

Ik weet niet of en hoe dat kan.
Ik zal kijken of ik je verder kan helpen.

Succes, :thumb:

Edit:

Als je naar je hotmail gaat, zie je bovenaan, naast Windows Live (tm) en Hotmail (0) ook Messenger staan.
Klik op Messenger en meld je dan daar af.

En dan hopen dat het niet terug 'aan' springt.
 
Laatst bewerkt:
Als je naar je hotmail gaat, zie je bovenaan, naast Windows Live (tm) en Hotmail (0) ook Messenger staan.
Klik op Messenger en meld je dan daar af.

En dan hopen dat het niet terug 'aan' springt.

Ja inderdaad. Dat klopt dat lukt ook inderdaad wel, maar ik gebruik mijn hotmail ook voor sommige zakelijke dingetjes en voor msn geldt het zelfde.. Ik heb hier ook zakelijke contacten in staan voor overdag contact mee te houden.. en dan is het dus vervelend om elke keer dit uit te moeten drukken... Dankje wel en hoop zeker of van jou of van iemand anders of er een oplossing is binnen hotmail om dit aanschieten van messenger uit te schakelen.
 
Ik duim mee op de achtergrond.

Geen dank. :)
 
Niemand een oplossing :shocked: Of is het simpelweg zo dat die er niet is en het via hotmail simpelweg zo wordt aangemeld automatisch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan