[Oplossing] Winzip Registry Optimizer verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter CB01
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CB01

Senior Member, Betaalde handtekening
Lid geworden
5 nov 2009
Ik heb gisteren op een nieuwe laptop een gratis programma ge�nstalleerd. Ongevraagd (of ik heb niet goed opgelet) is ook het programma Winzip Registry Optimizer ge�nstalleerd. Hier was ik niet erg blij mee, enerzijds omdat dit programma waarschuwingen gaf die niet kloppen en anderzijds was het helemaal niet de bedoeling dat deze software werd ge�nstalleerd.

Het verwijderen van deze software via het Configuratiescherm > Een programma verwijderen > Winzip Registry Optimizer > Verwijderen
gaf als resultaat een foutmelding waarin stond dat het verwijderen van deze software niet mogelijk is omdat het bestand unins000.dat niet aanwezig is.
Naar mijn mening is dit bewust gedaan door het bedrijf die reclame maakt voor Winzip Registry Optimizer zodat ze meer verkopen kunnen genereren. Winzip Registry Optimizer gaf aan 14 dagen geldig te zijn en toonde continue de optie om deze aan te schaffen en of over te gaan op een pro versie.

Ik ben verschillende forums langs geweest (waaronder ook de Microsoft official support website) en heb tal van YouTube video hierover gezien. Er zijn zeer veel verschillende methodes die worden genoemd. De oplossing die door Microsoft werd aangedragen d.m.v. Fixit werkte niet.
De rest van de methodes wat ik op het internet ben tegen gekomen leken mij ongeloofwaardig. Oplossingen waarin werd gesteld dat je naar bepaalde vage websites moest om andere software te downloaden.

Ik heb even zitten nadenken en kwam op een idee die voortreffelijk en makkelijk werkte.
Oplossing:
  • Ga naar Google
  • Zoek de officiele website op van Winzip Registry Optimizer
  • Download de gratis/ demo versie van Winzip Registry Optimizer
  • Installeer de gratis/ demo versie
  • Ga nu naar Configuratiescherm > Een programma verwijderen > Winzip Registry Optimizer > Verwijderen
  • Verwijder het programma probleemloos

Ik hoop dat dit iemand kan helpen!

en teruggaan naar een herstelpunt voordat deze troep geinstalleerd werd?

Terug gaan naar een eerdere herstelpunt had ik inderdaad ook geprobeerd maar dat zorgde er voor dat heel veel andere nuttige software die had geïnstalleerd ook daarmee verdween.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan