Oplossing??

• Onderwerp starter Onderwerp starter LLB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LLB

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2005
Probleem met Geforce4 MX440

Is het probleem bij jou nu opgelost???? want ik heb er nog steed last van namelijk tijdens het spellen van een spel

Laatst bewerkt:
er ging even iets fout ik had een vraag over een NVIDIA GeForce 4 mx440 ...... Tijdens het spelen van een spel gaat mijn beeld schokken, en ik las dus in het forum dat het misschien zou helpen als je de nieuwste drivers zou installeren, maar dat heb ik ook al gedaan maar het beeld blijft dus schokken????????

Laatst bewerkt:
Kan liggen aan dat je kaart het spel niet aankan. Dat je te weinig RAM geheugen hebt. De kaart te warm wordt. En er zijn vast nog meer oorzaken.
Kun je in het spel bij de opties de instellingen van de beeldkwaliteit instellen?
Zet die dan eens zo laag mogelijk.
Wat gebeurt er dan?

Heb ik ook allemaal al gecontroleerd en geprobeerd maar het heeft allemaal geen effect gehad en het ram van m'n kaart is 128mb moet toch genoeg zijn toch??

Van je videokaart is dat genoeg.
Maar van je PC waarschijnlijk niet.
Of heb je daar minimaal 512 Mb RAM?

Heb jij trouwens SP2 geinstalleerd?
En om welk spel gaat het?

Ja ik heb sp2 en het gaat om het spel Need For Speed 5

Het probleem wat ik had bij bijvoorbeeld DTM na installatie van SP2 was hetzelfde.
De oplossing heb ik gevonden door wanneer het spel opstart op ctrl alt del te drukken en in taakbeheer de prioriteit van het spel te veranderen in hoog.
Nu werkt het weer als een tierelier.

en het gekke is dat het eerst wel goed heeft gewerkt, en dat vind ik helemaal gek?????

Hoe bedoel je eerst?
Voor SP2 of .................?

oke dan dat zal ik eens proberen. ik zal gelijk even kijken ik kan vinden wat je bedoel.

Zodra je het spel in taakbeheer tegenkomt, rechtsklikken, prioriteit, en die zet je op bijvoorbeeld hoog

Ik bedoel met eerst..... toen ik het spel net had geinstalleerd ongeveer een week geleden.... sp2 staat aal een tijdje op m'n pc

Mmmmmm, dan is er wat anders aan de hand.
Nikets geinstalleerd of verwijderd in de tussentijd?
Zijn er misschien patches uit voor het spel die je kunt downloaden?

Ik zie het spel nu ook niet bij takenbeheer staan maar goed als jij misschien denkt dat het wat anders kan zijn???? ik heb niks geinstalleerd of verwijdert... maar wat bedoel je met patch

kan het misschien gekomen zijn na een update van xp???

Dat kan inderdaad.
Wat dan vaak gebeurd is, is dat de maker van dat spel dat onderkent en een patch/update uitgeeft om dat probleem te repareren.
Dus kijk even op de site van de makers van dat spel.

Nou dan ga ik dat maar even proberen, wat ik ook nog even gedaan hebt wat jij net vertelde de prio dus even omhoog gezet ik ga gewoon even kijken of het werkt. in iedergeval erg bedankt voor je hulp. mocht ik toch nog vragen hebben hoe kan ik dan bij jou terecht komen??? als het mag tenminste??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan