jolly01
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2009
Ik heb 2 problemen in deze map, die volgens mij beide met cel/getals/tekst opmaak te maken hebben.:shocked:
Als ik de formules in D16:G16 doortrek dan werken ze niet meer in het bereik D18:G36. Ik heb sterk de indruk dat dit met de opmaak in de rijen A,B en C te maken heeft. Hoe ik de opmaak ook verander, in bereik D18:G36 werken de formules niet meer.
Welke opmaak zorgt ervoor dat de formules in D18:G36 wel werken?
Het volgende wil ik met onderstaande formule in cel E5.
Als D5 is een X en C5 is kleiner dan 6, dan wil ik dat dat het klantnummer uit cel A5 genoteert wordt in cel E5.
De formule zet nu het klantnummer in cel E5 maar C5 is groter dan 6. Waarschijnlijk weer die opmaak of de formule klopt niet
Iemand een idee hoe de formule er dan uitziet?
Als ik de formules in D16:G16 doortrek dan werken ze niet meer in het bereik D18:G36. Ik heb sterk de indruk dat dit met de opmaak in de rijen A,B en C te maken heeft. Hoe ik de opmaak ook verander, in bereik D18:G36 werken de formules niet meer.
Welke opmaak zorgt ervoor dat de formules in D18:G36 wel werken?
Het volgende wil ik met onderstaande formule in cel E5.
Code:
=ALS(D5="X"|ALS(C5<"6"|A5|"")|"")
Als D5 is een X en C5 is kleiner dan 6, dan wil ik dat dat het klantnummer uit cel A5 genoteert wordt in cel E5.
De formule zet nu het klantnummer in cel E5 maar C5 is groter dan 6. Waarschijnlijk weer die opmaak of de formule klopt niet
Iemand een idee hoe de formule er dan uitziet?
Bijlagen
Laatst bewerkt: