• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak in draaitabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudias

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Hallo,

Wie weet er raad met het onderstaande:
Collega en ik werken alletwee met dezelfde versie van Exel (2007).
Wanneer wij draaitabellen aanmaken krijgen we beide een andere layout. We hebben op alle aspecten gecontroleerd (beeld, ontwikkelaars, opties voor draaitabellen, opties voor excel in het algemeen) en alles komt zover wij zien overeen met elkaar.
Maar waaom hebben we niet beide de basis lay out.
Bij mijn collega wordt de draaitabel achtergrond wit en worden de gegeven onderelkaar geplaatst met een blauwe achtergrond in de kolommenhoofdteksten. Bij mij is alles gewoon basislayout en worden de gesecteerde zaken naast elkaar gezet (=wenselijk).
Hoe passen we het zo aan dat haar lay out gelijk is aan de van mij?
Ook via 'ontwerpen'lukt het niet...

Groet
claudia

als je een lay-out opmaakt moet je ervoor zorgen dat je draaitabel alle items weergeeft. Indien je daarna de draaitabel gebruikt (door bvb bovenaan 1 item te selecteren) zal de layout hetzelfde blijven.

Als je een item selecteert en je maakt de layout op, zal dat de layout zijn enkel van dit item, en dus niet voor andere items.

hopelijk is mijn uitleg een beetje duidelijk :)

Het is me niet duidelijk.....
welke items?

Het lijkt of in de basis ergens een verschil moet zijn in onze excel instellingen..
Wanneer zij een tabel genereerd zet excel de gegevens bij haar anders neer dan bij mij

Hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan