• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak van cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ridan

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
36
goede avond ,

Ik ben een bestandje ineen aan het knutselen en stuit op een voor mij groot probleem met opmaak van bepaalde cellen.

In de cellen D9 - H9 is een kalender gemaakt met data over een periode van een aantal weken.(gelinkt aan F2) startdatum
In kolom B cellen 34 - 102 zijn deze data herhaald , met daarnaast de kolom C34 - C102 het soort van les/examen. deze cellen hebben een kleur(voorwaardelijke opmaak.

Nu de vraag.

Hoe kan ik de kleuren overbrengen naar de data in het bereik D-9 H9 ?Bekijk bijlage OPMAAK.xlsx

Ik ben al en tijdje op zoek naar een antwoord op het www , maar tot nu nog niets gevonden. ( zal waarschijnlijk wel aan mezelf liggen) :confused:
 
Als een vraag duidelijk is geformuleerd en het voorbeeldbestand de vraag verduidelijkt, dan heb je hier op het forum binnen notime een antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er 2 voor u gedaan ma en di

De structuur van uw bestand maakt het er niet makkelijker op.
 
@SjonR

Bedankt voor de tip.
Misschien , " kan de vraagsteller zijn vraag verduidelijken" ??? :d

De vraagsteller zal steeds vanuit zijn/haar standpunt de vraag op een zo duidelijke manier stellen.
Wat in mijn geval blijkbaar niet is gedaan. SORRY.



@ Cobbe.

Bedankt voor het antwoord.
Ik stelde de vraag , om een manier te vinden die niet zo arbeidsintensief is als uw oplossing.( er zal geen makkelijker manier zijn , anders had je ze wel aangeboden):thumb:
Wat de structuur betreft : Spijtig genoeg bestaat het oorspronkelijke bestand uit meerder tabbladen waar gegevens worden opgeslagen , bewerkt , verwijzen ....
en ben ik nog op zoek naar een "goede opmaak". Zeker nu ik tegen het probleem gekleurde cellen ben aangelopen.

Alvast bedankt voor de voorzet en prettige feestdagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan