Opmaak van gekopieerde tekst van "het net" aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Berichten
396
Ik heb een deel van een tekst gekopieerd van het net (te veel om over te typen), daarna dit geplakt in een Word -document. De tekst is echter nu "onderlijnd" en de kleur is nu grijs. Ik kan wel het lettertype en grootte wijzigen. Iemand een idee waar ik nu de kleur en onderlijnen kan aanpassen/afzetten. Ook staat er voor de tekst links een vertikale lijn.Voorbeeldje bijgevoegdBekijk bijlage 2013-TekstOpmaakAanpassen.docx

Reeds bedankt voor een oplossing
 
Lukt mij ook niet veranderen .waarschijnlijk waar je afgehaald hebt ook onderstreept is .
Je kan wel proberen per regel ( een achter ander ) kopiëren en dan in word per regel plakken zodat je geen onderstrepen zal krijgen ...rest is dan zoals dikte of kleur makkelijk veranderen ...:confused:

P.S. Kan je misschien link hier plaatsen van deze site waar je die gekopieerd hebt ?? ..... zodat ik ook kan kopiëren proberen ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoiets bedoel je :( ?
Maar die heb ik dan handmatig text geschreven ...
 

Bijlagen

  • Patent datum.docx
    9,9 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Oke welke nu moet ik klikken ? Brownie 820 ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe dan ook, ........ het lukt netjes alles wat je maar wil kopiëren ( 'k heb zelf net gedaan ) en zonder strepen enz..enz.., ...als je dat wel per regel doet en in word bij je plakt ...;):thumb:
En kijk ik ook andere verwijzingen allemaal lukt kopiëren, sommige zelfs zonder strepen ! ook als je gehele en complete text kopieert. ...welke moet ik klikken zodat ik kom bij deze text dat jou niet kopiëren lukt ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,

hoe dan ook ik kan nooit een ganse regel apart selecteren om deze te kopieren en te plakken, ik kan alleen de ganse pagina selecteren
(ik gebruik Internet explorer 9)

Rudi
 
:confused: Maar ik gebruikt ook IE9 ...lukt me alles kopiëren van die brownie pagina zonder strepen en in mijn word plaatsen ( plakken ! ) ...
Waar moet ik en op welke balk links ( verwijzing ) klikken, .... zodat ik weet text vinden dat jij niet kopiëren kan ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bovenaan rechts geklikt op "DUTCH" , vervolgens op aan de linkerkant op de knop "Brownies UK", volgende pagina klikt u willekeurig op een van de abeedlingen, op de pagina die dan verschijnt wil ik de tekst kopieren
 
:confused: Ach oke oke dan zie ik nu pas, en wel wat je bedoel ......:thumb:
Dat is dus allemaal een achter ander een GIF afbeelding met text er op ....en inderdaad die kan je niet kopiëren behalve ALS je gehele text handmatig in word overzetten wil .....:confused: of complete gif, als afbeelding ( met text er op ! ) kan je ook kopieren ...:D

P.S. ALS ik op je pagina kom bij mij is gelijk automatisch Dutch ..oftewel Nederlands ....
 
Laatst bewerkt:
Rudi ....ik heb zelf een fufje ( truc ! gevonden .
Rudiiii ici est votre solution, s'il vous plaît ne donnez pas votre sur !
Ten eerste je moet bovenaan in je Explorer een aparte opdracht regel hebben ..:d en dat is ( kijk screenshot's ! ) opdracht regel ''Opslaan Als ''=
jha594.jpg

En daar als je op brownie pagina komt dan moet je die gewenste text ( die GIF afbeelding met text er op ! ) op-blauwen en NIET meer aankomen ! ! ...er-op klikken of zoiets, op-geblauwd moet blijven ! ! !
Boven in jouw browser klik je dus op die opdracht regel ''Opslaan Als'' en in submenu geef je als text aan .....
Nu Heb je pure afgehaalde text zonder strepen ! dat bevind ( bevond ) zich op die betreffende GIF afbeelding ....:d:thumb:
---------------------------
2vady0p.jpg
2zxvb7d.jpg
214xm5f.jpg

-----------------------------
Uitkomst is dus : en die kan je later in je word plakken !
-----------------------------
Kodak Brownie Box Camera's - Het complete overzicht Deze website heeft geen
bindingen met Eastman Kodak.
Gestart op 14 Maart 2004
NL versie 7 jan.2011

� Remy Steller 2013 Disclaimer
Remigijus interactive ltd.
Nieuws
LinksBrownies gemaakt in Engeland
Brownies gemaakt in Duitsland & Australie
Brownies gemaakt in de US & Canada
Kodak Brownie Target camera's
Brownie 620
Gekleurde Brownie's Nr.2 en 2A
Palmer Cox
Walter Dorwin Teague
Chicago Wereld tentoonstelling 1933
De laatste Brownie modellen
Brownie reparatie handleidingen
Brownie gebruiksaanwijzingen
Zeldzame camera's
The Kodak Magazine
Le Courrier
Brownie tentoonstelling
Engelse Brownie club
Brownie/Camera links
Brownie Target Six20 MickeyMouse
Portrait Beau Brownie
620 Brownie
No.2 Rainbow Hawk-Eye "George Washington Bicentennial
Brownie 127 albino
Army Air forces Target Brownie six-16
Army Air forces Target Brownie six-16 Colored logo
Brownie (original model)
Brownie "modernist"
Brownie Target Six-16 The New Millennium
Kodak Brownie Collectie | Alle Brownies | Brownie wetenswaardigheden |
Kodak Hawk-Eye Collectie | Kodak Fun Collectie Brownie Box Camera�sHet
complete Overzicht Dutch | English Privacy verklaring

Home Alle Brownies Brownies UK Brownies USA/CA Brownie DL/AU Palmer Cox
Walter Dorwin Teague Gebruiksaanwijzingen Target camera Brownie 620 Kleuren
Laatste modellen Le Courrier Zeldzaam Wereldtentoonstelling Tentoonstelling
Reparatie Brownie club Links

2h6uc8i.gif
Mij is gelukt ...en 100% moet jou ook lukken !​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan