Opmaak voetnoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berebeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Beste allemaal,

Mijn scriptie is bijna af. In het begin van de scriptie heb ik een tijdje met openoffice gewerkt. Ik was daar niet tevreden over en heb toen word2007 aangeschaft. Ik ben daarmee verdergegaan, maar de opmaak van de voetnoten verschilt nu.
Ik heb geprobeerd het verschil handmatig bij te werken door de juiste spaties en lettergrootte aan te brengen, bij de noten die afweken. Alleen, je ziet duidelijk het verschil. Sommige voetnoten staan strak onder elkaar, anderen lijken, visueel gezien, regelafstand te hebben (wat niet zo is, want bij het veld alinea-opmaak wordt aangegeven dat het dezelfde afstand is). Het lijkt ook of sommige voetnoten gefixeerd staan, want daarbij kan ik geen spaties aanbrengen of enteren.
Is er een manier om dit in 1 x op te lossen voor het gehele document? Of is de enige oplossing, de noten verwijderen en opnieuw invoeren onder word2007? Dat zou normaal geen probleem zijn, maar het betreft 200 noten, dus het zou fijn zijn als het sneller zou kunnen.

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Berebeer

Je kunt het beste een opmaakprofiel (stijl) maken voor je voetnoten.
Daarna al je voetnoten doorlopen (Tip: eerst opmaak wissen kiezen, die staat er ook tussen bij de stijlen), en dan de juiste stijl toepassen dat je nieuw hebt aangemaakt.

In Office 2007 kun je via het kleine pijltje dat onder de knop "stijlen" staat het menu uitvouwen, dan verschijnt een menu dat erg lijkt op dat van 2003.

Succes. Ook met je afstuderen.

Dank je wel voor je reactie!

Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn scriptie en met de voetnoten is het nu gelukkig goed gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan