Opmaak Word-document verandert bij mailing

Status
Niet open voor verdere reacties.

smallcat

Verenigingslid
Lid geworden
16 dec 2002
Ik verzorg voor een vriendin een mailing van haar nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief is in Word2003 opgemaakt (achtergrond en gekleurde letters e.d.) en ik heb met tabellen en tekstvakken gewerkt. Ik voeg deze nieuwsbrief samen met een adressenbestand, die ook in Word is gemaakt. Het samenvoegen naar electronische mail (wordt verstuurd via Outlook2003) gaat prima, maar de mail komt niet goed over bij de ontvangers. Sommigen ontvangen maar een halve nieuwsbrief met daaronder ![endif] (dit staat tussen haken, maar als ik die intyp, is de foutmelding niet zichtbaar), tekst in de tabellen is weggevallen, de tekstvakken staan op een andere plaats.

Ik weet dat de ontvangst van een document vaak afhankelijk is van het email-programma van de ontvanger, maar omdat er zoveel mis gaat, vermoed ik dat er iets fout gaat in Word?

Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Om op elke computer een identieke weergave te verkrijgen word vaak het word bestand omgezet naar een pdf bestand.
Iets identiek weergeven in word is iets heel moeilijk, het hangt voor een deel van de instellingen af en ook van de versie van word.

Hallo lamp,
Als ik er een pdf-bestand van maak, kan ik de nieuwsbrief dan nog in een mailing versturen, dus samenvoegen met een adressenbestand?

In mails voeg je gewoon attachments toe, dus als je twee attachments gaat.
Het maakt niet uit welk soort attachment het is. Gewoon in je email programma add attachment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan