Opmaakstijlen verwijderen automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathijsieh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
2
Hallo,

Heeft iemand ervaring met het feit dat de er opmaakprofielen automatisch verwijderd worden?

Ik ben met een complex Word 2010 bestand aan het werk, maar op het moment dat ik ergens in het bestand aan het werk ben (teksten toevoegen) wordt er ergens anders in het bestand één of meerdere opmaakprofiel(en) verwijderd.

De opmaakprofielen worden verwijderd of spontaan aangepast. Zo heb ik voor bij een "Kop 1" aangegeven dat ik er een pagina einde voor wil, dit wijzigd continu terug.

Ik ben nu al 2 dagen bezig de één na het andere opmaakprofiel aan te passen.

Weet iemand hier raad mee?
 
Volgens mij heb ik na enkele dagen prusten de oplossing gevonden.

op de site van ms staat deze aangegeven; AutoOpmaak-opties in Word uitschakelen http://support.microsoft.com/kb/291473/nl

AutoOpmaak werkt op de volgende manieren:
Items zoals koppen, lijsten met opsommingstekens en genummerde lijsten, randen, getallen en symbolen worden automatisch opgemaakt terwijl u uw document typt. U kunt bepalen welke wijzigingen automatisch worden doorgevoerd of kunt u AutoOpmaak uitschakelen volledig.
U kunt geselecteerde tekst of de gehele compleet document, zoals een e-mailbericht automatisch opmaken wanneer u klikt op AutoOpmaak in het menu Opmaak . U kunt bekijken, accepteren of negeren.
De opdracht AutoOpmaak is standaard niet beschikbaar op het lint in Word 2007 of hoger. Als u formatteren handmatig geselecteerde tekst of het gehele niet-opgemaakte document in Word 2007 of hoger wilt, kunt u de opdracht AutoOpmaak .
AutoOpmaak-opties zijn standaard ingeschakeld 'op' de eerste keer dat u Word start. U kunt de opties die u wilt uitschakelen.

AutoOpmaak-opties uitschakelen

Als het uitschakelen van opties voor automatische opmaak die wordt toegepast, de stappen voor de versie van Word die u gebruikt.

Word 2010 of Word 2007

Start Word.
Een van de volgende handelingen uit:
Klik op Opties op het tabblad bestand in Word 2010.
Klik op de Knop Microsoft Office Word 2007, en klik vervolgens op Opties voor Word.
Klik op controleen klik op AutoCorrectie-opties.


Klik op het tabblad AutoOpmaak tijdens typen of de AutoOpmaak.


Selecteer of schakel de selectievakjes voor de gewenste opties en klik op OK.

word2.JPGword.JPGword1.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan