• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmerking kopieren als tekst naar cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduito12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Ik zoek een mogelijkheid om een opmerking uit een cel te kopieren als gewone tekst naar een cel. Het betreft hier een grotere range aan opmerkingen. Elke opmerking uiteraard naar een aparte cel.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Beste eduito,

Heb je hier iets aan:
Bestand > Pagina-instelling > Tabblad Blad. Kies bij 'Opmerkingen' de optie 'Einde blad'.

Vraag dan eens een printvoorbeeld op.

Richard

Richard,

Bedankt !

Dit is mooi ik zie het nu in het print voorbeeld, maar hoe krijg ik het nu gekopieerd naar een range cellen.

Ik gebruik overigens nog Excel 2003

of
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
  For Each cl In Sheets("Sheet1").Columns(1).SpecialCells(xlCellTypeComments)
    cl.Offset(, 8) = cl.Comment.Text
  Next
End Sub

Dit werkt alleen als alle cellen ook daadwerkekijk voorzien zijn van een opmerking, anders loopt hij vast.
Ik heb een bestand waarin vaak een opmerking staat, maar soms ook niet

Kan iemand dit zo aanpassen met een if/als of zoiets dat als er een opmerking instaat dat hij het doet, maar dat als er geen opmerking het restultaat blanco is.

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken) Bovendien pik je iemand anders zijn vraag. Graag eigen vraag maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan