• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmerking plaatsen in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickbakkenes

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
58
Hallo,

Hoe kan ik een opmerking in een draaitabel toevoegen zodat deze blijft gekoppeld aan deze waarde. Als ik de draaitabel dan ververs dat de opmerking dan mee verhuist naar de nieuwe locatie van de combinatie (kolom / rij).

Als ik nu een opmerking invoer in een draaitabel dan blijft deze na het verversen staan en staat de opmerking bij een andere waarde. De opmerking blijft bijvoorbeeld staan in B7.

ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.

Alvast bedankt.
Mvg Rick
 
Hoi Rick,

Dat lukt je niet. Een draaitabel is dynamisch en je kunt de structuur telkens aanpassen, velden erbij zetten of uit de draaitabel verwijderen.
Wat je zou kunnen doen is in de bron een kolom toevoegen met daarin opmerkingen. Die zou je kunnen opnemen in je draaitabel.
Maar dit lukt alleen als de data al in Excel zit. Wanneer je connect met een database of andere externe bron dan weet ik niet of het mogelijk is.

Je zou nog kunnen pielen met de functie =draaitabel.ophalen() en daaraan tekst toevoegen via &"Hier je opmerking"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan