Opmerkingen en tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Berichten
1.950
Hallo iedereen.

Eindelijk is het zover : mijn nieuwe site is online.

Ik kon echt niet meer wachten, ook al ontbreken er nog enkele pagina's.

Mocht iemand een opmerking of suggestie hebben, laat dat dan zeker weten. Alle verbetering is welkom.
In FF is ie jammer genoeg niet te bekijken. Ik ben nog niet genoeg thuis in javascript en css om hem daar toonbaar voor te maken.:(

Hier kan je de site vinden.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Laatst bewerkt:
Het is keuze, niet geluk, dat onze toekomst bepaalt.
ik weet niet wat de site moet zijn, maar ik zie die tekst met een wereldbol... :confused:
zal ook wel niet werken in safari dan, bij mij ziet hij er zo uit:

screenxh2.jpg
 
Laatst bewerkt:
In firefox krijg ik hetzelfde als rimsic en daarbij linksboven een link naar snelheidscontroles en in IE7 zie ik wel een menu maar kan niks aanklikken en tevens loopt IE7 vast
 
Ja, de site is wel te vinden, doch wat is er te zien?
Ik zie dit:
zie bijlage

Oei, hoeft niet meer
Rimsic
heeft de weergave reeds geplaatst

Ik gebruik FireFox
 

Bijlagen

  • jeroenE.jpg
    jeroenE.jpg
    38,6 KB · Weergaven: 23
Inderdaad, Rimsic, hij werkt voorlopig alleen in IE en blijkbaar alleen in de 6.0. :(
Ik heb nog even mijn eerste bericht aangepast. Er ontbrak nog iets, namelijk dat ie niet werkt in FF omdat ik niet genoeg thuis ben in javascript en css :( om hem daarin toonbaar te maken.
Alle hulp en tips zijn welkom.

Nog heel wat sleutelen dus. :eek:

Greetz : Jer:cool:en.
 
Laatst bewerkt:
De popups zijn nu weggewerkt dmv een "hidden" div met iframe erin die zichtbaar wordt met de juiste pagina in het iframe en boven alles staat (z-index).

Nu nog het javascript werkende krijgen in zoveel mogelijk browsers.
Zijn er standaard zaken waar je sowieso moet op letten om dat te bekomen?

Greetz : Jer:cool:en.
 
Ik gebruik IE7 en blijkbaar werkt alles. Ik krijg tenminste het scherm zoals hierboven met dat bolleke en de tekst en aan de linkerkant het menu. Als ik daarop klik opent hij een submenu waar ik dan weer op kan doorklikken en de betreffende pagina voorgeschoteld krijg.
tussen () ik hoop dat je geen last meer hebt van je lumbago (is dat niet zo een exotische dans met een stok om onderdoor te kruipen? ;) )
 
Goed om weten, thx, MerlinTheGreat.
En euh, ik heb geen last meer van die dans. :D

Greetz : Jer:cool:en;
 
Wat ik kreeg was 4 regels blauwe tekst op oranje achtergrond .TIP : maak eerst je site iets verder af voor je hem op het forum zet .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan