Opmerkingen plaatsen niet mogelijk in beveiligd bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertjeanne

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2013
Hi,

Ik heb hier een gedeeltelijk beveiligd bestand (stukje formulier) waarin ik het mogelijk wil maken om opmerkingen te (laten) plaatsen.
Het is opgedeeld in 3 secties. Sectie 1 is het formulier waarin alleen het invullen van het formulier toegestaan is. Bij sectie 2 en 3 heb ik de beveiliging weggehaald en Word verzekert mij dat dit deel 'vrijuit bewerkt kan worden'. Helaas is het dan blijkbaar nog steeds niet mogelijk om opmerkingen in te voegen...

Wat doe ik fout?

Nog even ter informatie. Het is een stukje formulier met daarin selectievelden (sectie 1), daarna een voorbeeldtabel (sectie 2) en tabellen (sectie 3) waarin iemand teksten kan schrijven. Ik wil het mogelijk maken dat in die laatste sectie persoon 2 opmerkingen kan plaatsen bij de door persoon 1 gevulde tabellen...
Is het nog te snappen? :confused:

Ik heb het bestand bijgevoegd, beveiligd en wel. Opheffen van die beveiliging, wachtwoord is forum.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In je document is sectie 2 beveiligd, en derhalve niet bewerkbaar. Sectie 3 is wel vrij, en werkt dus prima. Wat is het probleem/de wens?

Ik probeer een opmerking te plaatsen in sectie 3 (zo'n geeltje wat een ballonnetje wordt) maar die is grijs en niet aanklikbaar. Bij mij althans...

Nog niet opgelost...

Niemand die enig idee heeft? Als het niet kan, ook goed maar dan kan ik stoppen met zoeken...

Kwestie van de beveiliging van je sectie veranderen naar <Opmerkingen>.

Dank je, ga ik morgen proberen. Kunnen mensen dan nog wel meer dan alleen opmerkingen plaatsen want kandidaat A moet 'gewoon tekst kunnen toegevoegen' en kandidaat B moet daar middels opmerkingen op kunnen reageren...
Ik laat het weten!

Ik zou het document in de <Wijzigingen bijhouden> modus zetten, ben je van alle problemen af. Wel dan uiteraard het formulier beveiligen <Formulier invullen>, anders kan men geen tekst in de onbeveiligde sectie zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan