• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmerkingen verplaatst

Yzzi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2025
Ik heb een tijdje geleden wat rijen verborgen om plaats te maken omdat het bestand ondertussen al meer dan 10 000 rijen betreft.
Ik merk nu dat bij opmerkingen er vele verschoven zijn en soms ook een andere grootte gekregen hebben, hoe kan ik deze opmerkingen terug in een keer naast de juiste cel krijgen?

1746016491883.png

Normaal is het afdoende om het bestand te sluiten en weer te openen. Maar dingen als titels blokkeren werken niet goed in combinatie met opmerkingen.

Ik heb titelblokkering uitgezet van dat blad en het bestand opnieuw geopend maar helaas staan nog steeds alle opmerkingen door elkaar.

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, dus zul je alles handmatig opnieuw moeten rangschikken.
Maar als je al meer dan 10.000 rijen hebt, is het misschien tijd om een andere aanpak te overwegen.
Bijvoorbeeld alles uploaden naar Power Query, daar je ding doen en vervolgens de tabel laden naar een nieuw tabblad.

Terug
Bovenaan Onderaan