Hans,
Ik heb het geprobeerd, het werkt inderdaad niet. Dit heeft de volgende oorzaak:
De macro zoekt bij het veranderen van een cel of er in deze cel een formule staat die begint met =VLOOKUP. Staat dat niet in deze cel dan zoekt hij in de doelcellen van de veranderende cel of daar een formule staat die begint met =vlookup. Doordat de vert.zoeken formule vooraf gegaan wordt door =als zal de macro nooit wat gaan doen.
Ik zag dat als je alleen vert.zoeken gebruikt de macro ook niet foutloos werkt. Je kunt je afvragen of het handig is om op deze manier opmerkingen in je blad te krijgen. Als de opmerkingen altijd in dezelfde kolom staan (en dat staan ze) kun je met het worksheet_change event de opmerkingen in de juiste cel zetten, los van de functie vert.zoeken. Dit zal nog wel wat werk opleveren, ik wil daar wel naar kijken maar dat zal even duren. De methode die ik gebruik is eigenlijk niet geschikt, als hij zou gaan werken wordt je programma zo traag doordat hij continu opmerkingen gaat proberen bij te werken dat je erg lang moet gaan wachten.
De macro kan dan misschien het best uitgevoerd worden bij het wijzigen van de dropdown voor de maand, als er een nieuwe maand gekozen wordt moeten de opmerkingen bijgewerkt worden.