Opnemen scherm (video)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seabert

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Weet er iemand een ,graag freeware, progje om je hele beeldescherm op te nemen als video (net zoals een oud bericht van helpmij waarin je ziet dat iemand spyware binnen krijgt)

Alvast bedankt

MzzL
SeaB

Probeer het eens wat toe te lichten? want dit is me niet duidelijk:)

Seabert bedoeld gewoon een record tool, het geen wat hij op zijn scherm zit gebeuren wil hij graag als en filmp opnemen.

Ik zeg erbij, ik heb geen flauw idee waarmee je dat doet maar houst er wel rekening mee dat als je video opname wilt maken dit graag een stukje HD wil inemen, video is nou eenmaal een groot begrip en daardoor groot in verbruik van HD.

Camtasia Studio 2 is zo'n programma. Weet zo niet of er restricties aan zitten, maar je kunt het proberen.

:)

klik hier

sorry mumzel dat het misschien niet zo duidelijk was maar jjw heeft gelijk ik wil het beeld (dus dingend ie ik doe recorden)
heeft iemand anders nog een idee met welk prog dat zou kunnen? Camtasia Studio 2 is wel goed maar is ook en trail en om nou 299$ te betalen...:confused:

MzzL
SeaB

Geeft niet hoor :) nu heb ik kunnen zoeken omdat ik het beter begreep :)
BTwincap en
Camstudio zijn 2 gratis programma's. Ik heb ook nog een stel shareware gevonden van rond de 30 euro, maar die vraag je maar als je belangstelling hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan