Opnemen via geluidskaart lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik probeer geluid van mijn pc op te nemen in een mp3tje, wil mp3tje afdraaien in een stukje software en daar tegelijkertijd weer 1 mp3 van maken, een soort van uitzending zeg maar. Alleen lukt me dat niet. Ik wil dit doen met Freecorder waar je het geluid van wat er op je pc wordt afgespeeld kunt opnemen in een mp3tje. Maar op een 1 of andere manier lukt het me maar niet om de juiste optie aan te vinken bij volumecontrole in Windows.
Meestal moet je wave of recording aanvinken maar die kent mijn geluidskaart helemaal niet. Zie bij opname alleen maar, stereo uitgang, telephone, aux, CD audio, line, en microphone. Ik heb een Yamaha DS1x Native audio geluidskaart erin zitten. Het lukt wel om via mijn microfoon wat op te nemen maar geen andere geluiden. Wie o wie weet raad? Misschien iemand die het probleem kent en die het zelf ook wel eens gehad heeft? Alvast dank.

Geplaatst door erwin32
Niemand die mij kan helpen?

Probleem is inmiddels verholpen in het programma wat ik gebruik om mp3's af te spelen zit een optie om op te nemen in wav. Ik kan dit later dan omzetten in mp3 met een ander programma. Dit werkt goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan