Ik probeer geluid van mijn pc op te nemen in een mp3tje, wil mp3tje afdraaien in een stukje software en daar tegelijkertijd weer 1 mp3 van maken, een soort van uitzending zeg maar. Alleen lukt me dat niet. Ik wil dit doen met Freecorder waar je het geluid van wat er op je pc wordt afgespeeld kunt opnemen in een mp3tje. Maar op een 1 of andere manier lukt het me maar niet om de juiste optie aan te vinken bij volumecontrole in Windows.
Meestal moet je wave of recording aanvinken maar die kent mijn geluidskaart helemaal niet. Zie bij opname alleen maar, stereo uitgang, telephone, aux, CD audio, line, en microphone. Ik heb een Yamaha DS1x Native audio geluidskaart erin zitten. Het lukt wel om via mijn microfoon wat op te nemen maar geen andere geluiden. Wie o wie weet raad? Misschien iemand die het probleem kent en die het zelf ook wel eens gehad heeft? Alvast dank.
Meestal moet je wave of recording aanvinken maar die kent mijn geluidskaart helemaal niet. Zie bij opname alleen maar, stereo uitgang, telephone, aux, CD audio, line, en microphone. Ik heb een Yamaha DS1x Native audio geluidskaart erin zitten. Het lukt wel om via mijn microfoon wat op te nemen maar geen andere geluiden. Wie o wie weet raad? Misschien iemand die het probleem kent en die het zelf ook wel eens gehad heeft? Alvast dank.