Opnieuw activeren Vista Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Ik heb zojuist de acer laptop Aspire 6530G opnieuw geinstalleerd met een andere doch goede vista premium installatie cd.
Nu moet ik hem nog activeren , echter ik krijg de melding dat de key (onderop de laptop) niet geldig is.
Nu heb ik het nummer van Microsoft gebeld en zij zeggen dat je hem via de telefoon weer kunt activeren middels de activation assistent, de telefoon vraagt dan om de eerste reeks getallen in te toetsen, echter HOE kom ik in die activation assistent, dus waar haal ik die reeksen met getallen tevoorschijn ??

alvast bedankt.

Jac

Bedankt Leofact !!

Een zeer snelle reactie, ik heb zojuist de laptop afgesloten dus ga ik dat morgen proberen, alhoewel ik denk dat ik dat al geprobeerd heb, echter hij blijft dan vragen om een andere Key.
Zou ik eerst die drie dagen moeten afwachten ???
Enfin, ik ga het morgen uittesten, je hoort er nog van !! Bedankt !!
Overigens vindt ik het niet juist dat je bij een nieuwe laptop van Acer geen standaard restore CD bijkrijgt !!

gr.
Jac

Bedankt Leofact !!

Een zeer snelle reactie, ik heb zojuist de laptop afgesloten dus ga ik dat morgen proberen, alhoewel ik denk dat ik dat al geprobeerd heb, echter hij blijft dan vragen om een andere Key.
Zou ik eerst die drie dagen moeten afwachten ???
Enfin, ik ga het morgen uittesten, je hoort er nog van !! Bedankt !!
Overigens vindt ik het niet juist dat je bij een nieuwe laptop van Acer geen standaard restore CD bijkrijgt !!

gr.
Jac

Die restore dvd's moet je zelf nog aanmaken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan