Opnieuw foute patch WINDOWS XP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Tot mijn grote verbazing heeft MS niets gedaan met de vorige foute patch KB 934268. De ratten bij MS hebben deze foute patch nu verstopt bij KB 933566. De oude patch (die ik niet heb gedownload) vind je nu niet meer terug. Waarschijnlijk zit ie nu in de laatste.

Dit betekent dat sommigen van ons weer dezelfde problemen krijgen als zeer trage opstart Outlook en het intikken verloopt zeer zeer traag. Wie dit de vorige keer had verzoek ik de laatste patch met KB 933566 niet te downloaden.

MS speelt zwarte piet met een ander bedrijf. Lekker en bedankt!! :evil:

Ik zei ook dat dat niet voor iedereen gold. Dus sommigen lieden hier (zoals ik) krijgen hier steeds mee te maken icm XP en Office 2003. Er zijn al meer sites die hier aandacht aan besteden maar MS doet er niets mee. Wellicht helpt alleen een andere browser maar dat weet ik niet 100%. Het probleem zit in het opladen/checken. CPU dacht ik.

Office update probleem dus, geen windows update probleem. Ik heb nl. geen office ;)

Ja maar het wordt wel veroorzaakt door MS. Ze willen me daar overigens niet helpen omdat bij mij MS wel legaal is, maar Office niet (althans die is van mijn baas). Maar ze moeten daar gewoon een patch overheen gooien.

Zo begrijp ik niet dat je klaagt over iets dat niet legaal is en niet ondersteund wordt.

Maar misschien heb je hier wat aan, anders andere patch verwijderen en wachten tot de problemen opgelost zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is trouwens geen update voor Office 2003 maar voor MS XP zelf alleen zit er een link naar Office toe.

Hoi !

Ondanks mijn geinstalleerde, en gevalideerde Office 2007 heb ik na deze update geen problemen ondervonden !

@L.P. Kan ik je nog helpen met de enterprise-versie ?

Greetz,

Harry.

Harry ik heb Office 2003 he. Het is gewoon jammer dat MS niet mee wil werken met dat bedrijf. Ik ben niet de enige met dit probleem. Alleen is het vreemd dat niet iedereen dat heeft met dezelfde combinatie.

Het mooie van zoiets is dus dat het niet aan de gestelde combinatie Office 2k3/XP/KB Update ligt. Anders had iedereen dit gehad. dus kun je verder zoeken naar andere zaken.
Wat is er anders aan jou machine ten opzichte van een machine die het probleem niet heeft. an zo aan de reacties in dit topic te zien zijn er dus voorbeelden genoeg waarbij het probleem niet optreed.

En wat lees ik in onderstaande link.... het ligt niet aan de update????????
http://zhuxiangfei.spaces.live.com/

Misschien niet volledig de oplossing maar wel een signaal dat het wel eens niet aan MS hoeft te liggen............

Mijn advies? eerst onderzoeken en daarna pas de schuldige aanwijzen.

Hoe komt het dan dat wanneer ik die patch weer verwijder alles dan weer goed loopt? Dan komt het toch wel door die update. Zonder die update geen problemen.

bij een conflict zijn er 2 schuldig, feit is dat de patch ergens mee conflicteerd, maar misschien is het wel met bijvoorbeeld (gewoon een voorbeeld ter illustratie) een of ander symantec virusproggie die je mail scanned die hierdoor bepaalde recources omzeep helpt... en daarmee kan het dus ook de schuld zijn van slecht progwerk van Symantec,

Daarom zeg ik dus eerst onderzoeken voordat je de schuld ergens neerlegd......

Ben van alle gemakken voorzien, bedankt @Harrie.:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo.....
Ik heb de berichten die geen toegevoegde waarde hadden maar weg gehaald.
Topic starter wil ik nog wel meegeven dat hij de licentie overeenkomst van Microsoft eens moet lezen.
Ook wil ik nog aangeven dat als de patch voor XP is dan hoef je die voor 2003 niet te installeren. Dan heb je ook geen probleem.

Beste Puppie waar ik zo moe van word is het feit dat als je iets schrijft over een gebruikte versie van je baas dat iedereen daar dan over heen valt, alsof het probleem daar in schuilt en dat het dan je eigen schuld is. Dit is gewoon pure onzin. Ik heb twee legale versies. Alleen die van Office 2003 komt van mijn baas maar is gewoon ook een legale versie.

Waarmee ik wil aangeven dat dit niets te maken heeft met het conflict. Ik had ook al gezegd dat MS zelf een conflict had met een bedrijf waardoor dit probleem voorkomt. Bij deze laatste update en die in mei dus ook zit iets verborgen (veiligheidsprogie of wat dan ook) die Outlook eerst gaan controleren. Daarmee vertraagt die de hele boel en kun jij niet verder.

Wat ik heb? XP, office 2003, McAfee (legale versie) Ad-aware, Spyware blaster, en CCleaner. Maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het probleem zit in de combinatie van dit alles.

Beste pjnijm,
Jij weet net zoals een ieder ander dat je maar 1 keer je MS product mag gebruiken.
of jij dat nu 100 keer op je eigen comuter zet zal iedereen een w**** zijn.
Het mag gewoon niet op 2 computers geplaatst worden......dat wij dat allemaal niet leuk vinden.....tja daar heet MS niks mee te maken.
Dan installeer je het toch niet.....er is bijvoorbeeld ook zo'n mooi open office pakket, gratis, en doet net zo goed zijn werk als de MS produckten...het is zelfs nog uitwisselbaar.

Maar wat ik hierboven nu allemaal weer type heeft niks met het probleem te maken.
Als er gevraagd wordt is dit een legale versie......dan zeg je ja en iedereen is tevreden.
Als je NEE zegt dan moet je de gevolgen ook dragen en weet je dat iedereen hier over dat nee zal vallen....wat voor Nederlanders heel normaal is.

Mijn idee.....bel MS vertel het probleem.......en ze helpen jedan verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan