Opnieuw geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellepc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Ik heb zojuist me pc (windows xp home edition) opnieuw geinstalleerd (weet niet of het al klaar is), maar nu blijft hij op het scherm staan met het windows xp logo (en dan links onder iets met microsoft corporation en dan rechts copyright ofso) en dan staat er; even gedult a.u.b. en me muis is een zandloper.
nou is mijn vraag, het staat er nu al even.. moet ik het gewoon laten staan, of moet ik bijvoorbeeld even mijn pc opnieuw opstarten?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik neem aan dat je van cd-rom bent opgestart?

Modag

ja, ben van de windows cd-rom opgestart, en ik weet niet of de installatie straks nog wat gaat doen, maar hij staat nogsteeds op dat scherm..
maar kan ik hem dus nu opnieuw opstarten of heeft dat gevolgen?

Ik heb zojuist me pc (windows xp home edition) opnieuw geinstalleerd (weet niet of het al klaar is), maar nu blijft hij op het scherm staan met het windows xp logo (en dan links onder iets met microsoft corporation en dan rechts copyright ofso) en dan staat er; even gedult a.u.b. en me muis is een zandloper.
nou is mijn vraag, het staat er nu al even.. moet ik het gewoon laten staan, of moet ik bijvoorbeeld even mijn pc opnieuw opstarten?

Als het een soort blauw scherm is met XP logo, dan mag je je pc uit, en terug aan doen. En dan zul je het laad scherm na 2 seconden zien verdwijnen.

Laatst bewerkt:
Waar ben je eigenlijk met de installatie?

Je hebt eigenlijk 2 stappen:
  • Blauwe scherm met DOS letters (hier kun je partities maken, verwijderen)
  • Of bij de installatie-wizard (product-code invoeren, landinstellingen aanpassen)

Hij heeft de installatie al achter de rug(DOS (blauw) en installatie) je moet altijd een reboot doen en dan krijg je een Scherm met XP logo waar even geduld onder staat) Daarna moet je normaal je internet configureren en je accounts aanmaken. Ik weet niet of deze stap noodzakelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan