Opnieuw geinstalleerde MOH werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gradt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2004
Berichten
3
Hallo Allemaal,

Na MOH een tijdje geleden van mijn computer te hebben verwijderd wil ik het nu weer installeren. Helaas lukt dit niet. Na de eerste CD rom vraagd de compu om de tweede waarna hij MOH GAAT ONDERHOUDEN.

Heb ik iets fout gedaan met het uninstall-en?

Is er iemand die met hetzelfde probleem te maken gehad.


BvD

Gerard
 
Dan was bij de un-installatie de directory volgens mij niet helemaal geleegd. Ook kunnen er nog best wat sporen in je registry zitten.
Zorg dus eerst dat de hele MOH directory leeg is en dat er geen MOH spul meer zit in je registry.

Daarna moet je het denk ik wel goed kunnen installeren.
 
yepz - Dit moet je doen Start -> Uitvoeren -> Regiedit -> Bewerken -> zoeken -> MOH ----- alles dat je tegenkomt en waarvan je zeker wéét dat het van Medal of Honor is gewoon verwijderen en als je dan íets hebt gevonden wéér Bewerken -> zoeken -> ''Enter'' - en dat dus doen totdat hij aangeeft dat er niks gevonden is, als je dat allemaal hebt gedaan weer opnieuw zoeken maar dan met de trefwoorden Medal of Honor - en daarvan ook alles verwijderen, dan weer opnieuw proberen te installeren.....
 
Nee, het is me nog niet gelukt. Wel al jullie aanwijzingen gevolgd en heel wat files uit mijn register gehaald. Ook niet MOH files die zomaar op popte en me al een hele tijd ergerde. Thanks

Maar ik zit nu nog steedsmet het ptobleem.

Als ik installeer kies dan komt MOH met een onderhouds menuutje.

Hebben jullie nog suggesties?

Groet Gradt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan