Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Je bestanden die op dezelfde partitie staan als Windows worden verwijderd (Partitie = deel van harde schijf), tenzij je een 2e partitie hebt kun je daar de bestanden heen zetten.
2. Als jij nu een geldige serial hebt dan moet dat volgens mij lukken.
1. Je bestanden die op dezelfde partitie staan als Windows worden verwijderd (Partitie = deel van harde schijf), tenzij je een 2e partitie hebt kun je daar de bestanden heen zetten.
2. Als jij nu een geldige serial hebt dan moet dat volgens mij lukken.
Nee, zeker niet. Wat heb je van drive-letter (C:, D:, ???) Iedere drive-letter staat normaal voor een partitie. Als je slecht één drive-leeter hebt (dus Cdan heb je één grote partitie van 250G, en bij een herinstallatie ben je dan ALLES kwijt, ook al je gegevens. Je kunt natuurlijk ook een BU maken op een cd-r of dvd-r en deze dan terug plaatsen, maar partitoneren is toch aangeraden. En als je één partitie hebt die voor 170gb (250 - 80) bezet is, zou ik deze toch eerst eens opschonen met een programma als ccleaner of dustbuster om alle onnodige bestanden te verwijderen.
Jan
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.