Opnieuw installeren windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computert

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2011
Hallo allemaal,

Ik heb al erg lang een probleem met bepaalde games op mijn PC. Ik was een tijd geleden zooo ontzettend stom geweest om bepaalde bestanden uit de map 'AppData' onder de map 'Gebruiker', te verwijderen tijdens het ordenen van mijn PC.
Nu missen mijn games bestanden die ze nodig hebben om het spel draaiend te houden. Zo doen de meeste van mijn Steam spellen het niet meer, opnieuw downloaden en installeren is geen oplossing, dezelfde foutmeldingen blijven. Ook spellen buiten Steam geven foutmeldingen sinds ik de bestanden heb verwijderd. Opnieuw heeft herinstalleren geen zin, dezelfde foutmeldingen blijven.
Ik weet dat dit waanzinnig stom is geweest van me, maar ik wil het nu wel oplossen. Waarschijnlijk ben ik mijn savegames ook kwijt, maar dit valt bij sommige spellen niet te controleren aangezien ze helemaal niet meer opstarten.
Ik denk dat ik windows opnieuw moet installeren. Ik kan namelijk ook geen systeem herstel meer doen volgens mij, daar is het al te lang voor geleden. Dus hierbij wil ik graag hulp vragen bij het opnieuw installeren van windows tenzij iemand een betere oplossing weet.

Alvast bedankt,
Computert

Hoi,

Denk inderdaad dat een schone installatie de beste optie is ik zou deze eens doorlezen .

Windows opnieuw installeren gaat waarschijnlijk sneller dan het zoeken naar de bestanden die je allemaal hebt weggegooid en het repareren van de installaties.
Maak eerst wel een backup
Savegames staan vaak in je documenten of in de installatie map , maar soms ook in de appdata-local map

windows installeren , lees dit eerst eens
http://www.schoonepc.nl/windows7/windows7_setup.html

succes

bedankt voor de reacties, met de info in de links die jullie hebben gestuurd ga ik het proberen

als ik hulp nodig heb tijdens de herinstallatie laat ik dat jullie weten via mijn laptop

windows opnieuw installeren is gelukt, nu maar hopen dat (na dat ik al mn software heb geinstalleerd) mn games het doen. het zou toch heel erg raar zijn als dat niet zo is?

trouwens erg bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Geen dank maar vergeet je de drivers van moederbord etc niet;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan