opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
95
k heb al een aantal vragen hierover gezien, maar wil even zeker weten in dit geval of het kan of niet?
Het gaat om het volgendeL:

Ik heb erg veel problemen met demon, en nu heb ik al verschillende keren gelezen dat als je xp opnieuw installeerd deze problemen weg zijn.

Nu heb ik een packerd bell laptop staan, met de standaard xp erop met service pack 1, ( van p.b.) nu heb ik van een vriend van mij een xp cd gekregen ( nieuw) want bij deze laptop heeft een keer een virus gezeten, en kon er niets meer mee doen., Toen heb ik in de verborgen map de xp eruitgehaald, en op cd proberen te zetten. Nou dit virus was zo erg, dat zelfs dit het niet meer deed. Dus xp zit niet meer in deze map.

Nu wil ik dus een nieuwe xp erop zetten, met de hoop dat demon het dan wel doet! Alleen heb ik geen diskettes meer bij deze computer, en ik vraag me dus af voordat ik xp opnieuw installeer, of ik het ook zonder diskette kan doen, dus alleen met die cd met xp sp1??

Nu heb ik ook gelezen dat je ook met een programmatje alles eraf kan halen, omdat als je xp er opnieuw opzet, de kans dat er nog spyware of iets opzit aanwezig is, klopt dit of niet?
 
Problemen met Demon? Demon de internet provider of Demon tools?

ALs je het hebt over Demon internet, dan neem ik aan dat je een USB modem gebruikt. Als je Ethernetmodem hebt, dan is het een kwestie van je Ethernetkaart goed instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan