Opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave de Bruin

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Hallo allemaal,

ik heb een acer aspire 1524 wmli laptop, na 2 jaar wou ik hem wel een keer opnieuw installeren omdat er gewoon geen doorkomen meer is.

ik heb alleen geen zin om de recovery cd te gebruiken omdat ik al die acer programma's die ik nooit gebruik niet erop wil hebben,

ik heb nog een normale windows liggen (legaal) en wil deze erop zetten, maar vanaf het 1e moment geeft hij al problemen hij boot de cd gewoon maar de laptop valt gewoon uit, soms enkele seconden na aanzetten, en soms na enkele minuten.

ik was al zover dat mijn oude besturingssysteem er al af is dus kan hem verder niet meer opstarten, als ik hem nu aan zet komt er wel media test failure, check cable te staan, maar weet niet wat daarmee word bedoeld, ik heb de laptop nooit los gehad ect. etc.

het uitvallen lijkt alsof het een warmte probleem is maar heeft hij voorheen nooit gedaan.

wie kan mij helpen, bedankt.

Gr, Dave

Als hij 2 jaar is, en nooit uitgestoft, zou het best kunnen, wat gisteren niet was, tja.

Als hij 2 jaar is, en nooit uitgestoft, zou het best kunnen, wat gisteren niet was, tja.[/QUOTE

hij gaan in windows antijd een prima tempratuur aan en is eigenlijk nooit boven de vertragingsdrempel geweest, lijkt me ook niet dat dat van de en op de andere minuut komt??

Zou er toch eens mee beginnen, om dat gewoon uit te sluiten, tevens gaat die melding over de harde schijf, had je al met de XP cd opgestart?

Zou er toch eens mee beginnen, om dat gewoon uit te sluiten, tevens gaat die melding over de harde schijf, had je al met de XP cd opgestart?

ik probeer windows nu steeds te installeren met de cd ja maar na enkele minuten valt hij gewoon uit, ik had alle partities al verwijderd en 2 nieuwe aangemaakt maar bij het formatteren van de schijf voordat hij gaan installeren valt hij uit, maar soms ook al eerder.

Dan wordt het wel moeilijk om te achterhalen waardoor het komt, vandaar het advies, eerst stofvrij, vooral de cpu en het grafische gedeelte, dan kun je dat uitsluiten, de volgende is dan de harde schijf die misschien het probleem veroorzaakt, maar het is nu allemaal giswerk.

Don't try this at home.:evil:
Compressor erop, je zult versteld staan van de hoeveelheid rommel, die eruit komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan