Hallo, ik heb al een tijdje wat problemen met mijn pc. Hij reageerd zeer traag en er staan allemaal dingen op waarvan ik niet weet of ik ze veilig kan verwijderen. Ook zitten er wat errors in en dat soort dingen. Een backup maken is geen probleem maar de herinstallatie en het hele proces (formateren, schoonmaken, herinstalleren) is wel een probleem. Ik heb tot nu toe alleen nog maar slechte ervaring met het herinstalleren. Ik zou het fijn vinden als ik een handige uitleg zou kunnen vinden over 'een schone installatie van mijn Windows XP Home Edition Service Pack 2 (ofzo
)'. Ik bezit een CD en ik kan redelijk goed met computers omgaan als het aankomt op begrijpen.
Alsjeblieft geef me een handige uitleg (een link of tips) over 'de Herinstallatie', de voor- en nadelen, en belangrijke dingen die ik niet mag vergeten. Alsjeblieft ik zit al een tijdje met het probleem en mijn PC word maaar slomer en slooooomer. Ik ben echt toe aan een schone frisse PC waar ik weer een goede virusscanner op kan zetten en zodat ik hem DIT KEER EENS ECHT goed schoon kan houden
.
Groet Tom.
PS: Als het nodig is meer informatie te geven moet je het gewoon even zeggen
.
Alsjeblieft geef me een handige uitleg (een link of tips) over 'de Herinstallatie', de voor- en nadelen, en belangrijke dingen die ik niet mag vergeten. Alsjeblieft ik zit al een tijdje met het probleem en mijn PC word maaar slomer en slooooomer. Ik ben echt toe aan een schone frisse PC waar ik weer een goede virusscanner op kan zetten en zodat ik hem DIT KEER EENS ECHT goed schoon kan houden
Groet Tom.
PS: Als het nodig is meer informatie te geven moet je het gewoon even zeggen