Opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cova
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cova

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Hallo,

Ik heb dus een nieuwe computer gehaald volledig zonder software, nou heb ik hier nog een windows xp prof versie van 2002 liggen kan ik die er gewoon opzetten zonder gekloot dat mijn ouwe computer (waar deze versie dus ook op geinstalleerd is met hetzelfde cd'tje) kapot gaat.

M.v.g Arno

je oude computer gaat niet kapot omdat je op een andere pc windows installeerd. Alleen weet ik niet of je met 1 cd en 1 cd key, wel 2x windows kan installeren. Maar dat zie je snel genoeg als je het probeerd.

oke maar het is dus niet zo dat ik de lincentie overzet en windows op mijn ouwe computer ongeldig word

Via de legale manier kan je een licentie maar op één computer installeren.
Je zult al snel een melding van WGA krijgen.

Maar als ik hem eropzet kan ik er dan wel een tijd gebruik van maken (paar dagen) zodat ik een upgrade kan halen en hem dan naar b.v vista upgrade ?

Lijkt me niet, maar je kan het proberen.
Volgens mij kan je allen upgraden over een gevalideerde versie.

en als ik hem wel activeer wat gebeurd er dan krijgt die ouwe computer dan gezeur dat ie geen lincentie heeft ?

Hoi !

Via internet aktiveren van je nieuwe XP-installatie zal niet lukken !

Je kunt het telefonisch proberen, maar als je eerlijk de waarheid zegt heeft dat ook geen kans.

Een niet-geaktiveerde XP-installatie (of een illegale) kun je niet upgraden naar Vista.

Een Vista upgrade-DVD kun je wel via een legale truc installeren op een nieuwe PC.

Dus: koop een Vista-upgrade versie en installeer die, dan heb je de minste kosten en de minste ellende.

Greetz,

Harry.

is dat een lastig trucje of vrij simpel te doen want het klinkt ideaal voor die vista upgrade versie ben ik maar 20 euro kwijt :thumb:

Hoi !

Via internet aktiveren van je nieuwe XP-installatie zal niet lukken !

Je kunt het telefonisch proberen, maar als je eerlijk de waarheid zegt heeft dat ook geen kans.

Een niet-geaktiveerde XP-installatie (of een illegale) kun je niet upgraden naar Vista.

Een Vista upgrade-DVD kun je wel via een legale truc installeren op een nieuwe PC.

Dus: koop een Vista-upgrade versie en installeer die, dan heb je de minste kosten en de minste ellende.Hoi Harry
Ik geef je in de meeste dingen wel gelijk toch ligt het eraan wie je voor je hebt met valideren,en je van de domme houden wil ook wel eens helpen.
Ik heb een vriend gehad die is het ook gelukt met nr wat 5x gebruikt was toch werdt het nr gevalideerd maar dit zal niet vaak gebeuren.
Wanneer je nu een cd koopt kan deze dan maar op 1 pc?????of heb je versies waar het op meerdere pc`s mag
greetz.,

Greetz,

Harry.

Hi

In de data van helpmij staat een activerings truc ik kan iedereen aan bevelen dit te lezen dan hoef je nl niet weer te valideren even opzoeken bij zoeken vul in activerings truc
Dit moet je overgens gelijk doen na install xp/vista of het bij vista werkt weet ik niet wel bij xp
Veel succes nixs

Laatst bewerkt:
Hoi !

Sorry, maar op helpmij@nl staan geen illegale trucs !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Greetz,

Harry.
Harry is het illegaal ,nou sorry maar ik heb het hier gevonden.
Ik vindt het ook niet illegaal,wat microsoft doet is asosiaal wanneer je wat dan ook aan je pc hebt en je bent beginner en alles kwijt kan je een nieuwe xp kopen dat is pas erg.
Het is meer een weetje een trucje iedereeen zou het moeten weten.
Wist jij dat wanneer je mobo kapot is je een nieuwe cd moet kopen ik vindt dat allemaal veel erger dan een legale cd keer op keer te gebruiken de cd is toch eerlijk gekocht.
Groetjes .nixs..

Hoi !

Greetz,

Harry.
Ik heb het mischien verkeerd gezegd het gaat erom dat als je een eerlijke xp cd hebt je deze op je eigen pc keer op keer kan blijven gebruiken wat mij ook normaal lijkt maar goed het enigste wat je nodig hebt is een floppy.
Ik bedoelde niets illegaals mbt valideren sorry ..........nixs.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan