Opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter pimmm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
in veilige modus start er volgens mij niets mee van programma's oid die je zelf geinstalleerd hebt, alleen wat echt nodig is om windows te laten draaien, dus logisch dat je daar niks mag sluiten

was ff te kort van stof met de opmerking over sluiten via taakbeheer;-) maar ik bedoelde programma's die je in taakbeheer ziet staan waarvan je weet dat ze op D geinstalleerd zijn als je normaal opgestart hebt, niet in de veilige modus dus

Laatst bewerkt:
Nee, ook dat werkt niet.... Ik denk dat ik gewoon mn partities moet verwijderen en opnieuw moet aanmaken... Ik heb Partition Magic, maar nu het volgende probleem: je moet diskettes aanmaken maar ik heb geen diskette station... dusja, schiet ook niet op

komt tegenwoordig idd vaker voor.. geen diskettestation meer standaard. je kunt m zelf erin bouwen trouwens ;-)

maar uhm.. enige wat ik nog kan bedenken nu is als je windows gaat installeren kun je daar ook ergens partities verwijderen, (en weer maken ook trouwens) alleen is dat heeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat gedaan heb dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.

wellicht is er iemand anders hier op het forum die daar de fijne kneepjes van kan posten ?

Oké mensen ik heb het probleem al opgelost. Het is me toch gelukt om mn D schijf te formatteren dit heb ik als volgt gedaan:
Configuratiescherm, systeembeheer(onder xp zul je deze optie niet zijn, dus moet je ff op "klassieke weergave" klikken linksboven in het configuratiescherm, dan klik je op computerbeheer, in computerbeheer ga je naar schijfbeheer en vervolgens rechtermuisknop formatteren drukken. Zo is het mij gelukt.

fijn dat het je toch geluk is !
en ook dat je hier even vertelt hoe je dat deed zodat anderen daar ook wat aan kunnen hebben :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan