Opnieuw nummeren in Word (versie 2002)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esducsafe

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Beste Forumleden,
Bij het uitvoeren van de opdracht "opnieuw nummeren" verspringt elke keer de opmaak van de alinea. De nummering is voor de tekst gevoegd. Wie weet hoe ik de stijl opmaak moet aanpassen, zodat bij het hernummeren de opmaak (alinea) niet meer verspringt?
mvg
Esko

Bijlagen

Hoi,

Hier is geen touw aan vast te knopen .....
Kennelijk is de nummering - waarschijnlijk onbedoeld ..... ? - ondergebracht in een genummerd profiel Koptekst 5
Verwijder via het menu: Opmaak > Opmaakprofielen en opmaak .... , de opmaakprofielen Koptekst 5, dus alle drie met een cijfer ervoor.
Stel hierna je nummering opnieuw in.

Beste Thieu,
Dank voor je reactie. In bijgaande versie opmaak aangepast. Maar nu werkt hernummeren niet. Als je (of iemand anders) de oplossing weet hoor ik dat graag.
mvg
Esko

Bijlagen

Hoi,

Klik 'ergens' in die genummerde lijst (opnieuw dus weer 1 Kop 3.....
Nu:

Menu Opmaak > Opmaakprofielen en opmaak...
Rechts in je beeld verschijnt de lijst met opmaakprofielen (in gebruik), waaronder 1 Kop 3.
Als je die aanwijst (nog niet klikken dus!) verschijnt aan de rechterkant daarvan een pijlknop.
NU PAS: Klik daarop
Je krijgt de mogelijkheid om te wijzigen
Klik daarop
Nu krijg je een lijst, waaronder 'Nummering...'
Klik daarop
.....
en klik op het vak 'Geen'
De nummering wordt nu losgekoppeld van het opmaakprofiel KOP 3 en je lijst is niet meer genummerd.
Vervolgens selecteer je weer de te nummeren lijst en je klikt op de 'nummerknop' in de werkbalk.

Hallo Thieu,
Nog wat testjes uitgevoerd, oplossing nog niet echt gevonden. Voorlopige zet ik mijn vraag maar op opgelost omdat ik even geen tijd heb.
mvg
Esko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan