opnieuw opstarten telkens weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBroodje

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Berichten
138
Heey,

Ik zit met een probleem alweer:p
Me pc wil niet meer opstarten hij start telkens opnieuw op heel raar
ik heb al beete rondgekeken en hier en daar zag ik wat dingen staan zoals bleutooth etc etc
Ook automatisch opnieuw opstarten via f8 uitschakkelen alleen die optie heb ik nit bij het gebruiken van f8 dus dat is ook geen oplossing
En branden van progammas op cd ook niet aangezien er op deze pc geen brander zit
Ik hoop dat jullie mischien een oplossing weten ;)

mvg
marc
 
Volg deze handleiding even om te voorkomen dat je PC steeds opnieuw opstart.

http://www.pcleek.com/20071016617/w...ws-xp-niet-automatisch-opnieuw-opstarten.html


Als je dit gedaan hebt dan zal hij dus niet meer opnieuw opstarten maar zal je een foutmelding krijgen en die willen wij weten.
Het kan op dit moment van alles zijn, van verkeerde drivers tot het falen van je RAM.

Om dit te kunnen doen zal je toch in Veilige Modus moeten opstarten om de kans te vergroten dat hij niet weer uit gaat en opnieuw opstart. Dus tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 drukken om te kijken of je wel in Veilige Modus kan komen om deze aanpassing te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even jou dingen gevolgd
en ik krijg deze melding

stop: c000021a (onherstelbare systeemfout)
Het systeemproces windows logon proces is onverwacht afgesloten.

met de status: 0x0000022 (0x00000000 0x00000000)
het is systeem is afgesloten
 
Hm, dat is niet best.
Heb je een orginele XP CD erbij?
Ga naar start en dan uitvoeren en typ daar CMD en typ dan in het venster dat verschijnt sfc /scannow ( let op de spatie ) hopelijk kan er nog wat hersteld worden en anders zal je XP opnieuw moeten installeren.
 
neej ik heb geen orginele windows cd

gelukkig staat er niet echt veel op behalve game's etc
 
ik heb helemaal niks :) ja de illigale versie

maar dit is al de zoveelste keer de laatste 3maanden dat dat ding kapot gaat wordt beetje gestoord van:S
 
Dat maakt nu even niet uit,daarmee werkt het ook.
Dus naar start en uitvoeren en daar CMD typen en en dan in het venster dat opent:

sfc /scannow



Als het goed is en hij vind iets zal hij om je CD vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan