opnieuw opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter crok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

crok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
mijn pc start uit zichzelf wel is opnieuw op zonder dat ik het vraag kan iemand mij wat meer vertellen???

Hoe lang heb je dit al?
Gebeurt het als je een bepaald programma draait?
Hoe vaak gebeurt het per dag?
Heb je recentelijk ook wat aan je Pc veranderd waardoor dit probleem gekomen zou kunnen zijn?

Geplaatst door killermenace
Hoe lang heb je dit al?
Gebeurt het als je een bepaald programma draait?
Hoe vaak gebeurt het per dag?
Heb je recentelijk ook wat aan je Pc veranderd waardoor dit probleem gekomen zou kunnen zijn?
heb het al zeker een maand ,en nee maak niet uit welk programma ik draai en het gebeurt soms wel 3/4 keer op een dag ik heb het ooit wel is eerder gehad maar toen lag het aan het moederbord maar heb nou bijna al een jaar een nieuw moederbord en een andere maar het lijkt wel of het zich herhaald heb hem pas opnieuw geinstaleerd maar het loopt ff goed maar nu doet ie het weer en heb wel een andere videokaart er in gezet 9800 pro maar de spelletjes lopen voor de rest goed,bedankt nog voor je reactie.mvg crok

crok, ga naar start, deze computer,rechts klikken,eigenschappen,geavanceerd,opstart en herstel instellingen en haal het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw opstarten.
de volgende keer dat het gebeurt krijg je een fout melding.

Geplaatst door tmol
crok, ga naar start, deze computer,rechts klikken,eigenschappen,geavanceerd,opstart en herstel instellingen en haal het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw opstarten.
de volgende keer dat het gebeurt krijg je een fout melding.
heb het al gevonden geheugen was kapot heb memtest86 gedraait en vondt toen errors in een van de geheugens:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan