opnieuw windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
ik ben nu bezig om windows vista er opnieuw te instaleren, met het programma eRocevory management, onderin staat: back -up waar helemaal geen back up staat :shocked: rechts onder backup staat schijfbranden waar een paar opties staan en daar naast staat opnieuw instaleren die heb ik aan geklikt daar kan ik kiezen uit 3 opties:

systeem herstellen naar standaartinstellingen
systeem herstellen van cd/dvd ( heb geen cd/dvd er bij gekregen)
Reinstal Toepassing/stuurprogrammas

Ik had zeker een back up moeten maken ? En nu ?
 
Je han inderdaad eerst een dvd moeten branden zoals in de handleiding staat. Nu alleen nog maar herinstalleren met Vista DVD
 
Hoebdoel je ik heb helemaal geen dvd/cd gekregen bij aankoop .... ook geen licentie
 
Die moet je ook zelf branden na aankoop van de Acer
 
maar ik heb deze pc al een jaar....... dus kan dat moeilijk nu nog eens doen, er zit nu allemaal rotzooi op
 
Laatst bewerkt:
maar ik heb deze pc al een jaar....... dus kan dat moeilijk nu nog eens doen, er zit nu allemaal rotzooi op
Als je, meteen na het aanzetten, op alt-F10 tokkelt, wordt de PC teruggezet naar de toestand waarin hij de winkel verliet. Vanuit een verborgen partitie.
Alle nadien opgeslagen bestanden zijn dan weg.
 
inderdaad, acer heeft een recovery partitie en te bereiken door de toetsencombinatie alt + f10.

Ik wil even melden aan de TS dat wanneer je die recovery dvd's ook aanmaakt alle "rotzooi" die je geinstalleerd hebt komen niet op dat schijfje te staan ;)
Het is dan gewoon een schijfje met alle fabrieksinstellingen, dus net zoals je hem de eerste keer had opgestart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan