Oproep om samen te leren webdesignen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbartens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Hallo iedereen,

Ik weet niet precies waar deze oproep thuishoort en ik weet ook niet precies hoe ik het goed moet omschrijven.
Ik zoek iemand om samen webdesignen mee te leren, om het maar even simpel te zeggen. Ik wil mij meer verdiepen in het webdesignen (zowel frontend als backend) maar ik merk dat ik het moeilijk vind om hier in mijn eentje thuis mee bezig te gaan. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iemand die mij daarmee kan helpen. Het zou het leukst en makkelijkst zijn als dit iemand is die zelf óók verder wil komen met webdesignen zodat we elkaar kunnen helpen, en het hoeft helemaal niet iemand te zijn die er al veel verstand van heeft.
Ik zit te denken aan een soort van 'coachingsmaatje' (kan er even geen ander woord voor bedenken). Ik heb vooral een beetje een stok achter de deur nodig, en iemand waar ik soms dingen mee kan overleggen als ik vastzit e.d.
Dingen waar ik dan aan denk (dit kan trouwens gewoon allemaal online, dit hoeft niet real life):
- samen (fictieve) projecten bedenken (zoals: website voor organisatie X, webwinkel voor organisatie Y, boekendatabase voor winkel X, etc.)
- samen planningen maken
- elke week/maand planningen en werk evalueren
- problemen bespreken
- etc.

Ik heb er nog niet een heel duidelijk beeld bij maar ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is.

De dingen waar ik mij verder in wil ontwikkelen:
- XHTML, CSS, XML, PHP, MySQL
- Photoshop, Illustrator
- CMS- en webwinkelsystemen
- SEO, usability, etc.

Reacties het liefst van een vrouw (ben ik zelf ook), maar in principe zijn alle reacties welkom. Ik ben zelf trouwens 25 jaar en woon in Groningen.

Als iemand trouwens een andere website/forum weet waarop deze oproep (beter) zou passen, dan zou ik het ook graag weten!

P.S. Ik heb deze oproep op meerdere fora gezet...

ik ben een boy en woon in roosendaal, maar ik kan je mss al een heel eind helpen met programmeren... photoshop ben ik niet van, daar heb ik weer andere mensen voor... ;) zeg maar als je me email, msn of skype wilt ofzow... :) of geef die van jou...

Hey, bedankt voor je reactie.
Maar ik ben wel op zoek naar iemand die mij echt wekelijks serieus een tijd kan helpen, om het maar zo te zeggen, en dus niet alleen met programmeervragen.
Maar ik zou best je mail/msn willen hebben voor als ik vragen of iets dergelijks over programmeren heb! (hoe werkt dat hier, kun je me een privébericht sturen ofzo?)

Stuur me een email. Dan voeg ik je toe, *op verzoek mail adres verwijdert*

Laatst bewerkt door een moderator:
Hé, bedankt. Ik heb je mailadres opgeslagen, ik mail/msn je wel als ik problemen heb!

ja, mail kan via dat adres, voor mn msn moet je ff een email sturen, dan reageer ik vanaf mn msn adres... ivm spam enzow... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan