opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

wat is een goed opschoonprogramma? ik heb al CCleaner, zijn er nog meer?
tom
 
Hoi...

Met ccleaner heb je eigenlijk al een goede te pakken
Dit is er ook nog 1

Verder kun je natuurlijk zelf nog kijken wat je aan "overbodigheden" hebt staan...

hoe schoon wil je hem hebben??:p
 
Je zult dan eerder vooruitgang boeken met bijv het verwijderen van overbodige software als het gebruik van ccleaner.
Maar goed... alle kleine beetjes helpen.
Keer een grotere schijf op de kop tikken dan??:D

Of gaat het om je asus eee 4gb?
 
Laatst bewerkt:
ik heb inderdaad een eee pc 4g maar ik geloof dat de schijf ergens aan het moederbord zit vast gesoldeert dus een andere schijf zit er niet in....maar zijn er nog goede opschoners?
 
Niet dat ik zo weet....
Ken verder geen progje wat het beter of anders zou doen als ccleaner...

Wellicht iemand anders maar dan had ik hem allang voorbij zien komen hier op Helpmij.
 
Kun je ook aangeven hoeveel ruimte je al gebruikt hebt van die 4 gb?
Ik vraag me af waarom je hem zo graag wilt opschonen. Met 4gb heb je toch ruimte zat.

Ik vermoed dat de snelheid er een beetje uit is en dat je daarom een cleaner zoekt.
 
windows neemt 3,70 gb in dus ik heb een beetje weinig ruimte over.... :O
 
Als goed is heb je een usb poort.
Niks voor je om een externe schijf aan te koppelen?
 
Ben nog niet geheel wakker en zit wat te knoeien met de cijfertjes. Ja, je hebt echt weinig ruimte.
Ik zou frankanet's idee ter harte nemen.
succes:thumb:
 
Het is mogelijk om herstelpunten te verwijderen, maar het is alles of niets. De standaard-optie in Windows XP biedt slechts de keuze om op het meest recente na alle herstelpunten te schrappen. Microsoft heeft geen trucjes bekend gemaakt die het mogelijk maken om selectief op te ruimen.

Als u alleen het nieuwste herstelpunt wilt overhouden:
1. Klik op Deze computer
2. Klik met de rechter muisknop op de betreffende schijf en klik op Eigenschappen
3. Ga naar het tabblad Algemeen en klik op Schijfopruiming
4. Ga naar 'Meer opties' en klik bij Systeemherstel op Opruimen.
5. Als u alle herstelpunten op het meest recente na wilt verwijderen, klik dan op Ja.
bron: PC Magazine

kijk eens na deze handeling hoeveel ruimte je overhoud.
 
Die link die compres gegeven heeft gaat niet over de instal van xp maar alleen over sp2.
Dus dat moet je maar vergeten.

Lijkt mij dat mijn optie voor een externe schijf nog steeds voor jou op zijn plaats is.Je hebt nu eenmaal een kleine schijf inzitten die al veel gebruikt wordt door xp en de nodige updates.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan