Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi
In Word 2007 kan je direct een bestand opslaan als PDF-bestand.
Bestaat er voor 2003 ook een dergelijke add-in, invoegtoepassing of iets dergelijks?
Jazeker, gewoon een PDF printer downloaden,
daarmee sla je de pdf bestanden op.
dat kan...of je stapt over op OpenOffice....heb je gelijk nog veel meer mogelijkheden met je pdf..zoals bladwijzers en miniatuurweergaven...
Ehh, die kende ik al ja. Alhoewel .... stél dat er geen 'interne' oplossing komt (dus wat ik eigenlijk vraag) weet jij er dan één die snel en vlot werkt, en geen 'vastlopers' geeft, want dáár heb ik de nodige ervaringen mee .... vandaar mijn vraag.
Geen idee, het is maar net hoe snel je tevreden bent![]()
Ik laat hoe dat op anderen overkomt maar voor jou rekening![]()
Geen ideeweet jij er dan één die snel en vlot werkt?
Dat zou ik met de taalfout in jouw ondertekening niet zijn.
Dan is er maar één oplossing en dat is PDF creator...
De funktie 'opslaan als' is eigenlijk ook geen 'interne' oplossing, omdat daarvoor gebruik gemaakt wordt van externe textconverters. Als die voor de verschillende bestandssoorten niet geladen zijn werkt 'opslaan als..' niet.VanVeelen zei:Alhoewel .... stél dat er geen 'interne' oplossing komt (dus wat ik eigenlijk vraag)
De funktie 'opslaan als' is eigenlijk ook geen 'interne' oplossing, omdat daarvoor gebruik gemaakt wordt van externe textconverters. Als die voor de verschillende bestandssoorten niet geladen zijn werkt 'opslaan als..' niet.
Een 'PDF-printer' is eigenlijk niets anders dan een textconverter. Die wordt alleen via een andere menu-optie geaktiveerd. Het resultaat is nl. primair een bestand, geen afdruk.
Ergo: Als jij de funktie 'opslaan als' als een 'interne' oplossing beschouwt, lijkt me die kwalifikatie ook op een PDF-'printer' van toepassing.
http://www.pdfforge.org/ en nog beter dan freeware, het is open source onder de GNU/GPL. Je mag het ook commercieel gebruiken...
Dus aanradertje
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.