Opslaan als in 2007 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.de Gast

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Simpele vraag : simpel antwoord (hoop ik)

Waar kan ik in M.Word kiezen voor "opslaan als"

In
-werkbalk snelle toegang (linksboven)
-meer opdrachten

kan ik de opdracht niet vinden.....

Jij wel ?

Alvast Bd

Peter

Rechts bovenin zit een rondje wat een beetje lijkt op de startknop in Vista. Klik daar op en als het goed is moet hij daar staan.

Das lekker snel Metalhead...:thumb:

Maaarrreh....

zie de bijlage...

.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    65,3 KB · Weergaven: 54
Gevonden !!!

Kun je die knop ook in de "werkbalk snelle toegang" (linksboven) selecteren ?

Zie 2e bericht. :D Tja, de kleuterschool he ;)

In de linkerhoek. Ik heb er een vierkantje omheengemaakt. Of iets wat er op lijkt.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    64,9 KB · Weergaven: 46
Sorry, de berichten hebben elkaar gekruist. De laatste vraag heb ik geen antwoord op. Misschien iemand anders?

In iedergeval bedankt voor de snelle "service" (en dat op een zaterdag avond....:D )

Kzet dit topic vast op "groen", maar houd mij aanbevolen voor de laatste vraag.

Fijn wekend

Peter

Gevonden. Kies voor "Werkbalk snelle toegang aanpassen" (het driehoekje naar beneden)

Kies voor "meer opdrachten" Het eerste scrollmenu waarbij staat "kies opdrachten uit" Kies hier voor Officeknop. De optie opslaan als.. staat hier tussen. Deze gewoon even toevoegen.

Gevonden. Kies voor "Werkbalk snelle toegang aanpassen" (het driehoekje naar beneden)

Kies voor "meer opdrachten" Het eerste scrollmenu waarbij staat "kies opdrachten uit" Kies hier voor Officeknop. De optie opslaan als.. staat hier tussen. Deze gewoon even toevoegen.

Gelukt !!! :thumb:

By the weg: wat een keuze zeg....:shocked:

Laterz

opslaan als

Misschien wat overbodig, maar toch nog wat extra informatie. 'Opslaan als' zie je ook achter de Office knop. Hier zie je een aantal mogelijkheden voor 'Opslaan als' aan de rechterkant. Mocht dat niet voldoende zijn, dan klik je onder de Office-knop op 'Opslaan als en dan krijg je het dialoogvenster zoals je dat kent uit Office 2003. Hier vind je onderin, achter het pijltje nog veel meer mogelijkheden om het document op te slaan 'als'. Handig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan